Hakutulokset

1. päiskä77

masentunut koira

\ Voi ei :hug: :hug: oikein paljon haleja, olen ollut samassa tilanteessa ja se on ihan kauheeta :'( :/ Semmoset ihmiset jotka ei ole koskaan ollu eläinten kanssa tekemisissä ovatkin enemmän ja vähemmän eläimiä vastaan kun eivät tiedä asioista ja jotkut eivät vain ole eläin ihmisiä...
  2. päiskä77

rottaasiaa...

\ Hei, ennyt lähtisi kuiteskaan yleistämään tota eläinliikkeiden juttuja, kaikkialla kun ei ole asia noin huonosti mitä olet kertonut. Mie olen aikoinani ostanut rotan myös eläin liikkeestä ja se oli aivan ihana, oli pentu. Koskaan ei purrut minua ja pärjäsi yksin todella hyvin, käsittelin...
  3. päiskä77

mesekavereita Nokia/Tampere alueelta

Entiije ehitkö lukasta vastauksia :) mut miepä lisään siut tuonne meseen
  4. päiskä77

~KesäMassut 2007~

voi kurjaa suny :'( :\| olipa kauheeta lukea kohtalostasi Todella paljon haleja siulle ja myös teille kaikille jotka joutuneet kokemaan saman, isosti jaksamisia myös :heart: :hug: :hug: :hug: :hug: Miulla ultra vasta 27.11 ja nyt oon viikolla 10, aika outoa että antoivat niinki...
  5. päiskä77

GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

Olin kerran lapsena äitini mukana kirkossa ja siellä tuli minua vastaan vanha todella herttanen laihan näköinen mies, hän ojensi minulle karkkia ja sanoi nimekseen Onni :heart: se ei KOSKAAN lähde mielestäni, siitä kumminkin aikaa jo vähän yli 20 vuotta... kauhee ku aika meneeki nopsaan :laugh:
  6. päiskä77

Yksinäiset äidit Tampereelta

Heips, tämä on meitin ensimmäinen, joka einyt vielä ole varmistunut. Ultra vasta 27.11, mutta oireet ja tuntemukset on jo aikasta hyvät. Oisko Tampereella samassa tilassa olevia?? Meillä ei ole kovasti kavereita täältä päin kun muutettu tampereelle kotkasta 2 vuotta sitten. Eikä varsinkaan...
  7. päiskä77

~KesäMassut 2007~

Heippa kaksplussalaiset =) :flower: Täällä plussattiin 26.9 ja laskettu aika on 30.5 mutse ei taida ihan kummiskaan osua nappiin :p itse oon syntyny toukokuun alkupuolella. Miulla on väsymystä, palelua, tukkosuutta, etovaaoloa ja muutaman kerran todella pahaa pahoinvointia ihan...
  8. päiskä77

Missä asut?

Tampereella asutaan, mie 29 ja mies saman ikänen plus koiruus. Kotkasta tänne muutettiin miehen työnperässä :heart: Kyllä kannatti, täältä ei enää pois muuteta!!! Aivan paras paikka. Ratinan rannan läheisyydessä on hyvä asustaa B) B)

Yhteistyössä