Hakutulokset

  1. amelie

    Laitetaanko omat naamat pinoon! Kuka uskaltaa?? ;)

    Laitan omani hetkeksi ;)
  2. amelie

    Kumman ostaisin? Mielipiteitä? ;)

    http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=245253&storeId=3444&catalogId=3444&shopId=3020000&compartmentId=3020800&categoryId=3020801 vai http://www.laulumaa.fi/page.php?page_id=29&koodi=153010
  3. amelie

    Juhuu! Mennään miehen kanssa Musen konserttiin!!!!

    Onneksi varattiin ajoissa liput,olivat loppuneet jo heti klo 9 :) Onko muita Muse faneja?? Samalla viikolla on myös Gwen stefanin konsertti =)
  4. amelie

    Tietääkö kukaan paljonko maksaa Marimekon autoreppu?

    Täytyis pojalle hankkia reppu päiväkotiin ;)
  5. amelie

    Mitä vois pyytää Jonathanin- ja Reimatec+ haalareista?

    Jonathania on käyetty vain muutaman kerran,lähes uudenveroinen (128cm). Lime-tum.sin ja ripaus valkoista.Normaalihinta tais olla 80 e. Reimatec+ myös hyvässä kunnossa,kahta eri sinistä.Normaalihinta on jotain 140e (muistaakseni).Mitä näistä puvuista kannattaa pyytää? Niin ja koko on 128cm
  6. amelie

    kuinka nopeasti laparoskopiaan?

    Tietääkö kukaan jolla epäilys endosta ja lähete laparoskopiaan kuinka kauan on mennyt ennen kuin pääsitte leikkaukseen? Mulla nyt vihdoin lähete laparoskopiaan koska endometriomat kasvaneet kuukaudessa puolet suuremmiksi kuin olivat. Lähetteeseen laitettu kiireellisyys 1. eli 1-7 päivää...
  7. amelie

    milloin laparoskopiaan?

    Hei Endottaret, Mulla vahvistunut epäily endosta, ja gyne kuitenkin sanoi että leikkaukseen ei laita mua vaikka molemmilla puolilla luultavasti endoa (ultrassa vain todettu). Sanoi että leikkaus ei paranna mahdollisuuksia niin paljon että kannattais mennä leikkaukseen vain lapsen saamisen...
  8. amelie

    inssin jälkeen kovat menkkakivut?

    Eka inssi takana ja kuten otsikosta voi arvata ei onnistanut. Kohti toista inssiä mennään ja toivotaan parasta. Mä vaan halusin kysyä onko muilla ollut kovat kuukautiskivut inssin jälkeen? Mulla on muutenkin aina eka päivä aika rankka mutta tällä kertaa en meinannut pystyä töihin lähtemään...
  9. amelie

    istuimista ja autoista

    Tänään oon seuraillu keskustelua turvaistuinten asentamisesta autoon. Miten teillä kaksosten istuimet on sijoitettu? Meillä kun etupenkille ei saa laittaa ja isomman pitää päästä keskelle, niin pakko kasvot menosuuntaan nyt vuoden ikäisenä laittaa. Minkälaisia autoja teil on? Mihin siis mahtuu...
  10. amelie

    Huomenta! Laitetaanko lasten huoneista kuvia?!

    Kuvassa kuopuksen huone (1v 8kk).Ajattelin jos sais jotain vinkkiä ;)
  11. amelie

    munasarjakysta

    sain tänään kuulla että molemmissa munasarjoissania on kystat. n. 5cm kokoisia. Järkyttävä uutinen kun olen kuitenkin ihan muutaman kuukauden sisällä käynyt kolmeen kertaan (tämä oli neljäs) ultraäänitutkimuksessa? Luulisi ton kokoisten kystien jo tuntuvankin ( ei vaan tunnu). Lääkäri sanoi että...
  12. amelie

    Sinä joka olit ainoa lapsi,montako lasta sinulla on?

    Minä olin ainoa lapsi ja kärsin siitä.Toivoin aina siskoa tai veljeä. Meillä on nyt 3 lasta ja lapsiluku täynnä.Ihanaa katsoa kun kikattelevat keskenään ;) Ihan näin uteliaisuuttani kysyn!

Yhteistyössä