Hakutulokset

  1. R

    Kaunein kukka?

    Tykkään orkideoista :)
  2. R

    "melkein"ADHD"?Mitä neuvoja?

    [b]Onko neuvoja, kun minulla poika 2lk, jolla levottomuutta, ja lievää keskittymis häiriötä koulussa. -Kouluavustaja on, mutta en tiedä kuinka kauaa, kun kunnalla on se hauska säästämisperiaate. Välillä menee paremmin, välillä "vallaton"nousee pulpetin päälle. Välillä muuten vaan menee ulos...
  3. R

    Kirjeystäviä ;)

    Haluaisin kirjeystäviä miehistä sekä naisista,iseistä sekä äideistä. Olen 24v huumorilla ja symppis luonteella varustettu 2 pojan äiti. Pidän kuntoilusta,ruuanlaitosta,iloisista ihmisistä,bilettämisestä välillä jne. Olen naimisissa. Jos mukava postittelu kaveri kiinnostaa laita pian postia...
  4. R

    Veden keittäminen

    Onko korvikkeen vesi aina pakko keittää? Luin kahta eri tietoa. Almironin ohjevihkossa sanotaan ettei ole, mutta jostain luin, että pitäisi keittää. Miten muut toimitte?
  5. R

    Almiron peptistä

    Tuntuu, ettei ko. korvike ole sopinut juuri kenellekään!? Onko asia näin? Meidän tytöllä 8 kk todettiin juuri tänään maitoallergia ja saatiin Almironia korvikkeeksi. Nyt tuli sitten heti epäusko, että voiko se käydä meillekään kun ei näytä käyvän kenellekään....? Itse jäin nyt miettimään...
  6. R

    peppuseksistä(tyhmä kysymys)

    tuntuuko teistä siltä että ihan kuin tulisi kakka?? siis ihan oikeesti mua vaivaa,kun haluan kyllä sinne jne,mutta musta tuntuu että tulee ihan just kakat,niin en uskalla antaa enempää. löystyykö peppulihakset sinne jyystämisestä miten paljon? :ashamed:
  7. R

    Hoitomaksuista vielä...

    Osaisiko joku vielä arvioida paljonko meillä tulee päivähoitomaksu olemaan kunnallisessa yhdestä lapsesta, kun itse opiskelen ja mies tienaa noin 2700 euroa kuussa (siis ennen verovähennystä eli brutto)? Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata :) :flower:
  8. R

    lempiruokasi ohje?

    eli yritän nyt saada vaihtelua oman perheen ruokailuun!

Yhteistyössä