Hakutulokset

1. U

Pystyykö paniikin kanssa elämään

mites te ahdistuksesta ja paniikista kärsivät pärjäilette elämässä? Pikku hiljaa on alkanut tuntumaan, etten taida selvitä tämän oloni kanssa. Masennuslääkkeet on käytössä, mutta silti olo aivan lamaantunut ja aloitekyvytön. Kaikki tuntuu kaukaiselta ja tuntuu kuin elämä lipuisi käsistä. Olo...
  2. U

Onkohan se mitenkään mahdollista päästä eroon tuosta höllyvästä pullataikinamahasta?

Olen nyt ihan normaalin painoinen (173 cm/59 kg), mutta synnytyksen jälkeen (josta siis on jo aikaa) on maha jäänyt ihan löllyväksi. Toinen juttu mikä tuossa mahassa inhottaa on raskausarvet, jotka eivät häiritse suoraan seisoessa, mutta kun kumartaa eteenpäin, vatsan alueen iho menee ihan...
  3. U

Miten saa fiiliksen nousuun bileiltana?

niin johan alkaa fiilistä löytyä =)
  4. U

onko tullut paljon sieniä?

Minkälaisessa maastossa kanttarelleja oikein kasvaa? Halluisin niin kovasti löytää ees yhteen kastikkeeseen kanttarellit.. :/
  5. U

Käytännön vinkkejä paniikin hallintaan

tällä hetkellä, joskus aikoinaan on ollut masennuslääke joka auttoi toisinaan myös paniikkeihin. Itelläkin kohtauksen aiheuttaa pelko kohtauksesta, mutta niin kai se on kaikilla jotka kärsivät paniikista. Ärsyttää vain se, että aikoinaan kun rupesin saamaan paniikkikohtauksia, olin masentunut...
  6. U

Käytännön vinkkejä paniikin hallintaan

Moi! Ihan vaan tämmösiä mietin, et oisko kellään kertoa vinkkejä, kuinka hallita lieviä paniikkikohtauksia? En siis tarkota tällä mitään lääkkeitä jne, vaan asioita, joilla voisi ennalta ehkäistä paniikkikohtauksia tai muuten vaan lieventää niitä? Itse olen esimerkiksi huomannut, että saan...
  7. U

Joko on tämän kuun kotihoidontuki tullut?

:attn:
  8. U

Kuinka pudottaa viimeiset 6 kiloa?

Juu, olen aivan varma. Se on varmaan niin paljon ruumiinrakenteesta ja muusta sellaisesta kiinni, että miltä kukakin näyttää ja minkä painoisena. Ja minä näytän aika tuhdilta vielä nyt. Kun nyt sais ne 6 kiloa pois :headwall:
  9. U

Tietääkö kukaan (leivonnasta)

Laitoin joihinkin ja kestivät hyvin :)
  10. U

ja laitan strösselit suosiolla laittamatta.
  11. U

Juu, teen niitä osaksi miun synttärimenua :)
  12. U

onko nuo varsinaisia strösseleitä, sydän koristekuvioita tarkalleen ottaen. Ja niitä nyt en voi ainakaan laittaa jälkeenpäin koska sillonhan ne ei pysy. :|
  13. U

että kestääkö nuo Dr. Oetkerin sydänströsselit paistamista? Pipareiden päälle laittaisin koristeeksi. Pikaista vastausta toivoen :attn:
  14. U

Perjantain ruokapinotus!

Makaronia ja soijarouhekastiketta salaatin kera :)
  15. U

Nyt apua!!

steppaamisen myötä... En sitten tiedä omistatko stepperiä.
  16. U

mikä biisi, mikä bändi?

Mie vähä googlailin ja löyty tämmönen ku The giant leap, biisi All in my head, voiskohan olla? :)
  17. U

paljonko jäi kiloja raskaudesta?

kiloja tuli yhteensä 17, joista synnärille jäi n. 4. Vaikka imetyksen sanotaan laihduttavan, niin itselläni se ei ainakaan vaikuttanut ollenkaan. Tällä hetkellä painan viisi kiloa vähemmän kuin ennen odottamista, mutta se on kaikki kovan työn tulosta. Olen kylläkin paljon enemmän...
  18. U

Kuinka pudottaa viimeiset 6 kiloa?

Moikka! Mitenkä ihmeessä miun olis mahollista pudottaa viimeset 6 kiloa että olisin lopullisessa tavoitteessani? Olen 173 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 61 kiloa, tavoitteeni on kautta aikain ollu 55 kiloa. Tiedän, että painoindeksin mukaan olen ihan normaalin painoinen, mutta kun katson...
  19. U

G. itsestänne :)

1. 173 cm, 61 kg 2. 1 poikanen 3. vähä yli olkapäiden, mustat 4. vihertävät 5. Joensuu :)
  20. U

Suklaa täytekakun täytteitä

Heippa! Eli suklaakakun pohja on paistumassa uunissa, mutta täytteet on vielä hakusessa. Olisiko ihan hölmöä täyttää kakku ainoastaan kermalla+tuorejuustolla johon lisätään sulatettu taloussuklaa? Kaipaako jotakin muuta? Ajattelin ehkä levittää pohjakerroksille omenahilloa. Ideoita, vinkkejä...

Yhteistyössä