Hakutulokset

  1. K

    Hyviä kirppiksiä Helsingin seudulla?

    tosi hyvät kaksosvaunut ja puuhatelineen Akselin kirppikseltä Mankkaalta. Ostin samalla joitain kirjoja ihan parillä kymmenellä sentillä. Ja pullon lämmittimen. Siellä mahtuu hyvin vaunujen kanssa hyllyjen väliin. Ainut miinus oli, ettei ollut oikein rauhallista paikkaa syöttää...
  2. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Moi kaikille. Olen nyt ajatellut että otan huomisesta uuden alun. Eli minä olen mukana taas tästä eteenpäin. Huom! En kuitenkaan tule huomenna punnitukseen, koska nyt on menossa joka kuukauden ihanuudet :kieh: Maha on niin turvoksissa, että nyt jos hyppään vaakaan niin tulos on niin masentava...
  3. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Kiitos paljon kannustuksesta. Koitan taas jatkaa laihduttamista uusin kujein!!! Ihanaa että olette olemassa =)
  4. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Mulla on menny aivan penkin alle tämä viikko. Painokin on mitä luultavammin noussut! En saa taas mitään otetta itsestäni. Alku sujui oikein hyvin mutta kolmen viikon jälkeen rupes takkuamaan. Mulla on motivaatio aivan kadoksissa. En tiedä miten taas saan itseni mukaan tähän hommaa! Pakko...
  5. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Paino alussa: 87,3 kg Paino nyt: 85 kg ( paino sama kuin viime viikolla ) yhteensä: -2,3 kg Mulla on nyt ollu 2 viikkoo paino aivan samassa. Se ei mee alas eikä ylös. Mitähän pitäis tehdä että sais taas painon putoomaan. Olen kyllä muuten selkeästi pienentynyt ja kiinteytynyt, joten siinä...
  6. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Moi kaikille! Ajattelin kirjottaa ja kertoa, että olen lähdössä viikoksi reissuun huomenna. Joten multa jää nyt sitten tuo ensi punnitus väliin. Lähdemme pojan kanssa mummolaan.En viitsi ottaa omaa vaakaa mukaan kun sitä tavaraa on tarpeeksi pakattava muutenkin. Olisihan sielläkin vaaka...
  7. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Huomenta! Täälläkin on nyt hypätty vaakaan. Paino alussa: 87,3 kg Paino nyt: 85,0 kg (-400g tällä viikolla) Pudotus yhteensä: 2,3 kg Hidastahan tämä on mutta meidän kaikkien vaan täytyy jaksaa jatkaa. Ei ne kilot ole viikossa tullut, joten ne ei myöskään voi viikossa lähteä..... Tsemppiä ja...
  8. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Moi! Mukana ollaan vaikka en oo ehtiny viikolla kirjotella. Hyvin on tämä viikko menny, vaikka oltiin viikonloppuna reissussa. Huomenna sitten punnitus... toivottavasti on paino pudonnut. En ole käynyt viikon aikana kertaakaan vaa'alla, joten en yhtään tiedä missä mennään painon suhteen...
  9. K

    EI voi olla totta.... :'(

    Toivottavasti saatte kohta tietää. Täällä myös toivotaan, että uutiset olisivat hyviä :hug: Voimia tiedon odottamiseen.
  10. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Huomenia kaikille! Minä jo reippaana kävin puntarilla. Viikko sitten aloitettuani paino oli 87,3 kg. Tänä aamuna vaaka näytti [/b]85,4 kg eli pudotusta -1,9 kiloa. Mahtavasti sujui eka viikko. Tästä on hyvä jatkaa =) Toivottavasti muillakin on eka viikko onnistunut ja vaaka palkitsee...
  11. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Moi! Nii noista lapsista sen verran että mulla on poika 1v2kk. Hyvin on tuntunut tämä viikko menevän. Kaikille paljon voimia viikonlopuksi....koitetaan unohtaa ne herkut!
  12. K

    EI voi olla totta.... :'(

    Paljon voimia koko teidän perheelle. :hug:
  13. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Moi! Ajattelin kysyä että miten se punnituspäivä? Punnitseeko jokainen itsensä silloin kun on ollu aina yhden viikon laihiksella vai onko joku yhteinen päivä? Mulla tulee tiistaina viikko täyteen joten punnitsenko silloin vai päätetäänkö jokin muu päivä yhdessä? Vähän sekava teksti mut...
  14. K

    Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

    Hei kaikille! Minäkin voisin liittyä joukkoon jos vaan kelpuutatte vielä mukaan. Mun ois aivan pakko laihtua. Tänään aamulla painoa oli huikeat 87,3kg \|O Tarvisin oikeasti tsemppausta. Tuo välietapin laatiminen kuulosti kivalle ajatukselle. Taidan minäkin kokeilla. Olisi tarkoitus, että...
  15. K

    vieraat synnytyksen jälkeen?

    Asiasta olikin kauhea riita, mutta ei sekään näytä auttavan. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta tästä samasta aiheesta. Olenkin päättänyt sanoa itse, jos minulle soittavat. Kerron oman mielipiteeni ja jos siitä suuttuvat niin sitten suuttuvat. Eivätpähän tule kylään piiiiiitkään aikaan :laugh...
  16. K

    vieraat synnytyksen jälkeen?

    Kauhealta tuntui lukeakin noita teidän juttuja. Mua on ahdistanut, että jo ennen kuin lapsi on syntynytkään niin tänne vain tulee vieraita. Ja kun kaukaa tulevat niin tottakai vierailut venyvät moneen päivään. Nyt,kun laskettuaika alkaa olla käsillä niin haluaisin todellakin keskittyä vain...

Yhteistyössä