Hakutulokset

  1. S

    Miten EI! menisi perille

    Meillä tyttö runsaat 13kk myöskin antaa olla ne paikat rauhassa jotka ovat olleet kiellettyjä alusta asti ja joista on systemaattisesti sanottu ei. En ollut alusta niin tarkka pesu- ja tiskikoneen nappuloista, ja niitähän on hauska räplätä. Joten itseään saa syyttää. Muuten en ole oikein varma...
  2. S

    Mitä teidän yksi vuotiaat syö?

    Tyttö 13kk syö aamulla herätessään 140-240ml maitoa, vähän myöhemmin puoli annosta puuroa (jauheesta), ja palan leipää jossa kasvirasvalevitettä, pala paprikaa tai kurkkua ja juustoa jonka neiti kuitenkin aina ottaa pois lounas lihaa+perunaa/pastaa+vihanneksia, kotitekoista korkeintaan puolen...
  3. S

    1-vuotiaiden paino ja pituus?

    Tyttö, 10,47kg, 78,5cm.
  4. S

    Prolaktiinin liikatuotantoa mutta imetys ei onnistu, muilla kokemuksia?

    Hei, en muista kuinka korkealla arvot oli silloin pari vuotta sitten, asun ulkomailla nyt, eikä minulla ole mukana papereita Suomesta, täkäläinen lääkäri kyseli samaaa. Nyt arvot oli kuitenkin 690, kun korkein normaaliarvo taitaa olla 575. Minulle tehtiin silloin runsaat kaksi vuotta sitten MRI...
  5. S

    Prolaktiinin liikatuotantoa mutta imetys ei onnistu, muilla kokemuksia?

    Laitoin tämän viestin ensin "Lapsettomuus"-puolle, mutta täällä varmaan vierailee enemmän jo lapsen saaneita äitejä, joten kalastelen vastausta myös täältä. Eli: Aloitin eilen uudelleen Parlodelin syömisen, taukoa on ollut 1v9kk, siitä asti kun tulin raskaaksi. Toiveena olisi uusi raskaus, ja...
  6. S

    Prolaktiinin liikatuotantoa mutta imetys ei onnistu, muilla kokemuksia?

    Aloitin eilen uudelleen Parlodelin syömisen, taukoa on ollut 1v9kk, siitä asti kun tulin raskaaksi. Toiveena olisi uusi raskaus, ja nyt alkoi mietityttämään vuoden takaiset imetysasiat. Söin Parlodelia n. puoli vuotta ennen kuin arvot saatiin alle 500:n, jolloin tulin "heti" raskaaksi. Kun minun...

Yhteistyössä