Hakutulokset

1. M

Kolmenkympin "kriisi"

Pelkkää kriisiä kolmen kympin jälkeen. Mietintää ja mietintää.... Minä kuvan uusintaa ihan olan takaa. Elämä puntarissa,mutta nyt tuntuu että alkaa pikku hiljaa helpottaan =)
  2. M

Oulun pohjois puolen kunnat

Hei! Neljän lapsen hoitovapaalla oleva äippä etsiin ystäviä Oulun pohjois puolen kunnista. Kirjoittelun merkeissä ja jos juttu luistaa, vaikka kyläilynkin. Olisi kiva löytää äippä jonka kanssa jakaa näitä arkisia ja miksei juhlienkin suruja ja iloja. Yksinäisyys taitaa tällä hetkellä minulla...
  3. M

Ystäviä Pohjois-pohjanmaa- Etelä Lappi

Etsin uusia ystäviä Oulun yläpuolelta. Olen neljän lapsosen onnellisesti naimisissa oleva äippä, joka kaipaisi juttu seuraa jakamaan arjen iloja ja suruja. Hoitovapaalla on ihanaa, mutta yksinäistä olla :ashamed: Jos välimatka ei ole pitkä ,voisi ihan kyläilyjäkin ajatella :) Pistä...
  4. M

Hakusessa ystäviä Oulun-läänin pohjois-puolelta

Täällä kans Oulun yläpuolista sakkia, jolle saa postia laittaa kuka vaan. Olen 32v, kuopus 8kk. mitteli2@luukku.com
  5. M

Löytyykö muita "kuumeilevia" isojen perheiden äitejä?

Täältä löytyy yksi :attn: Lapsia on siunaantunut neljä ja kova kuume päällä, liekkö terapian paikka (mikähän lie olisi ennuste) :laugh: Vähänpä meitä tuntuu olevan.
  6. M

synnytyksen kesto?

Avautumisvaihe 4 tuntia, ponnistus 8 min. Ensimmäinen lapsi.

Yhteistyössä