Hakutulokset

1. Elektra80

Ex käräjille???

Siis omakohtaisella kokemuksella tuontapaisesta tilanteesta, kommentoin seuraavasti. Ensinnäkin "äitipuolella" on oikeus olla paikalla jos lapsen biologinen isä näin tahtoo, kun kuitenkin samaa taloutta ollaan eli kun lapsi on isänluona niin silloin äitipuolellakin on sanomista asiaan. Minä...
  2. Elektra80

Iso ongelma uusperheessä, jaksaisiko joku jutella?

Itsekkin olen uusioperheen äiti ja ongelmia löytyy täältäkin..... Nyt kysyisin siis että kuinka moni teistä osaa käyttää Ircciä??? Jos perustettaisi oma realiaikainen keskustelukanava kun jotkut meistä ei voi näistä asioista täällä yleisillä palstoilla voi näistä asioista puhua, vaikka tarvetta...
  3. Elektra80

Missä yhdistelmissä pisin koppa?

Ongelmana on siis että muori tahtoisi edelleen nukkua kopassa ja koittaa raasu ahtautua emmaljungan coronadojen koppaan. Hän on 80cm pitkä. Eli missä yhdistelmissä on pisin koppaosa/ nukkumatila? Uudemmat ati vanhemmat iällä ei väliä? Tulisi avut tarpeseen :|
  4. Elektra80

Haloo mamasitazz.

Täällä kainuussa asusteleva -07 helmikuussa syntyneen tytön 27v kotiäiti. Esikoinen koulussa ja mies töissä joten tylsää tuppaa tulemaan. Luonteeltani olen melkoinen lärppä joten päähän tässä alkaa hajota päivisin kun ei sillee ole juttuseuraa. Eli jos juttuseura kelpaa ni sähköpostia tulemaan...
  5. Elektra80

äiti 27vee kaipailee s-posti kavereita

Täällä 27 vuotias kotiäiti. Itsellä 7v ja 10kk tyttäret ja perheeseen kuuluu myös miehen edellisestä suhteesta 5v tyttö. Eli meillä on tämmöinen uusioperhe viritys :D Mailikaveria haetaan :) eija.patjas@suomussalmi.net

Yhteistyössä