Hakutulokset

  1. M

    Pääkaupunkiseudun äidit huomio! :)

    Mulla olisi tämmönen idea Eli olisin perustamassa facebookkiin ryhmää, jonne olisi kaikki pääkaupunkiseudun äidit tervetulleita! Ideana olisi, että saataisiin toisista äideistä kahviseuraa ja lapset leikkiseuraa Jos jotakuta kiinnostaisi lähteä mun kanssa tähän ryhmään ylläpitäjäksi, niin...
  2. M

    Pääkaupunkiseudun äidit huomio! :)

    Mulla olisi tämmönen idea Eli olisin perustamassa facebookkiin ryhmää, jonne olisi kaikki pääkaupunkiseudun äidit tervetulleita! Ideana olisi, että saataisiin toisista äideistä kahviseuraa ja lapset leikkiseuraa Jos jotakuta kiinnostaisi lähteä mun kanssa tähän ryhmään ylläpitäjäksi, niin...
  3. M

    Pääkaupunkiseudun äidit huomio! :)

    Mulla olisi tämmönen idea Eli olisin perustamassa facebookkiin ryhmää, jonne olisi kaikki pääkaupunkiseudun äidit tervetulleita! Ideana olisi, että saataisiin toisista äideistä kahviseuraa ja lapset leikkiseuraa Jos jotakuta kiinnostaisi lähteä mun kanssa tähän ryhmään ylläpitäjäksi, niin...
  4. M

    Pääkaupunkiseutu huomio!

    Mulla olisi tämmönen idea :) Eli olisin perustamassa facebookkiin ryhmää, jonne olisi kaikki pääkaupunkiseudun äidit tervetulleita! Ideana olisi, että saataisiin toisista äideistä kahviseuraa ja lapset leikkiseuraa :) Jos jotakuta kiinnostaisi lähteä mun kanssa tähän ryhmään ylläpitäjäksi, niin...
  5. M

    Alle vuoden ikäisten lasten vanhemmat itä vantaalta? Ja muutkin :)

    Olis kiva tutustua tältä alueelta (tai miksei muualtakin) muihin alle vuoden ikäisten lapsien vanhempiin. Olisi kiva kirjoitella ja vaihtaa kuulumisia ja nähdä porukalla kahvin tai puistoilun merkeissä. Itse olen kohta 20- vuotias ja poikani on nyt melkein 9kk. Iälläsi tai lastesi iällä ei...
  6. M

    Alle vuoden ikäisten lasten äidit itä vantaalta? Ja muutkin :)

    Olis kiva tutustua tältä alueelta (tai miksei muualtakin) muihin alle vuoden ikäisten lapsien vanhempiin. Olisi kiva kirjoitella ja vaihtaa kuulumisia ja nähdä porukalla kahvin tai puistoilun merkeissä. Itse olen kohta 20- vuotias ja poikani on nyt melkein 9kk. Iälläsi tai lastesi iällä ei...
  7. M

    Alle vuoden ikäisten lasten vanhemmat itä vantaalta? Ja muutkin :)

    Olisi kiva tutustua tältä alueelta (tai miksei muualtakin) muihin alle vuoden ikäisten lapsien vanhempiin. Olisi kiva kirjoitella ja vaihtaa kuulumisia ja nähdä porukalla kahvin tai puistoilun merkeissä. Itse olen kohta 20- vuotias ja poikani on nyt melkein 9kk. Iälläsi tai lastesi/lapsen iällä...

Yhteistyössä