Hakutulokset

  1. S

    pojan oksentelusta

    Moi kaikille meillä on 6 1/2 vuotias poika joka oksensi aika rankasti koko su ja ma välisen yön. Ei oikein sitten suostunut kauheesti syömään, eikä meinannu kauheesti juodakaan. tiistai oli jo hiukan parempi päivä ja mahaan meni jo jonkun verran syötävääkin. Jaksoi illalla jo leikkiäkin ja kävi...
  2. S

    Kukaan kiinnostunut lähteen risteilylle tallinnaan galaxylle

    tässä joka kerta kivan perheellisen hetero naisen kanssa,tosin en perhe lähde mukaan :wave:
  3. S

    suussa jotain outoa..

    Minulla on poika 5 1/2 vuotias. Tänään hän käski katsoa että mikä hänen suussaan on. Katsoin ja sinne mihin yleensä tulee viisaudenhampaat, oli hänelle tullu ihmeellisen näköinen luomen värinen pehmeä näppylä, melkein hampaan kokoinen, soikea ja se on kiinnittynyt tiukasti ikeneen. Melkein...
  4. S

    mikä ihme nyt on

    Poikani 5 vee oli sunnuntaina mummulassa yökylässä. Hain eilen aamulla häntä ja makoili vaan sohvalla, ei puhunut mitään ja torkahteli vähän väliä. Kuumetta ei ollut, vähän lämpöö ehkä.. Yleensä poika puhuu koko ajan, ei ole hetkeekään hiljaa. Mummu sanoi että oli ollut koko aamun näin ja ei...
  5. S

    lapseni ujous

    olen 5-vuotiaan pojan yksinhuoltaja äiti. Poika ollut kolmen vanhasta asti säänöllisesti päiväkodilla tai perhepäivähoitajalla. Hoitopaikat ovat kyllä usein vaihtuneet. Vaikka mahdollisuus olisikin ollut olla aina samassa paikassa. Nyt olen ollut työttömänä marraskuusta asti ja poika kanssani...
  6. S

    Soseet pakkaseen

    Tein peruna-tutteli sosetta ja porkkana-tuttelisosetta.Pakastin ne jääpalakuutioihin.Kauanko ne säilyy pakkasessa?
  7. S

    miten saada 4v nukkumaan omaan sänkyyn

    Mulla on 4-vuotias poika ja hän nukkui kahden vanhaksi asti hienosti omassa sängyssä ilman nukuttamisia. Sen jälkeen alkoi nukkua mun vieressä ja nukkuu edelleen. Haluisin saada neuvoja millä saisin hänet ilman nukuttamisia omaan sänkyyn nukkumaan. Olen yksinhuoltaja äiti ja ei ole muita lapsia.
  8. S

    lokavauvoja 2003

    täällä olis kohta 23 vee äiti ja lokakuussa 2003 syntynyt poju. kaipailis meili seuraa :)

Yhteistyössä