Hakutulokset

1. P

-LOKAVAUVAT 2007-

pääsinpä vihdoinkin kirjoittelemaan. en oo vielä tänne vauva-puolelle kirjottanut, vaikka näitä juttuja oon käyny melkeen päivittäin lukemassa. :) meidän herra tulee lauantaina jo 6 viikkoa!! :o syntyi siis 29.9. ristiäiset on 18. päivä. etunimi on päätetty jo vuosi sitten, eli vauvasta...
  2. P

****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

tulin pikasesti ilmoittamaan että meille syntyi poika-vauva lauantaina 29.9. klo 13.16! :heart: kaikki meni tosi hyvin ja tänään kotiuduttiin. =) nyt pitää mennä syöttämään tissi-takiaista, tuun myöhemmin kirjottelemaan lisää..
  3. P

***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

mä oon jääny riippuvaiseks tähän palstaan. :D oon nyt iteki innostunut kirjottamaan, aikasemmin vaan seurailin taustalla. tänne on kyllä kerääntynyt ihana joukko. tarkotan, että täällä on ihan eri tunnelma kun esim. tuolla mitäs nyt-puolella. täältä puuttuu onneks semmonen kilpailu- ja toisten...
  4. P

***LOKAMASSUJEN SYYSKUU***

saako liittyä ihanaan seuraanne? :D vähän viime tippaan hyppään mukaan, mutta ei kai se mitään... :whistle: mulla on siis kolmas lapsi tulossa, lokakuun 5. päivä olis laskettu aika. ultrassa näkyy vehkeet,joten poikaa odotellaan. ennestään mulla on tyttö 2v ja poika 1v. lohjalle olen...
  5. P

Emmaljunga kuomurattaat, kantokoppa, seisomalauta ym vaunutarv. myynnissä.

mutta en jaksais huudella tuolla huuto.netissä.. :D myy mulle suoraan!
  6. P

miten mä voin lukea saapuneen y-viestin, jos...

en pääse kirjautumaan mihinkään kerhoon? :o
  7. P

VL-äitien kerhosta

:wave: mä haluaisin liittyä kerhoon! laitatko yv:nä ohjeita
  8. P

**Joulun odottajat** TOUKOKUU

Heippa! Enpä ole kirjoittanut kuin yhden kerran joskus aivan alkuraskaudessa. On ollut pahoja oloja, tosin on vieläkin, ja esikoisen hoitaminen vie yllättävän paljon aikaa ja voimia tässä alkuraskaudessa. Esikoinen on siis 1,5 -vuotias. Täytyy sanoa, etten nauti tästä alkuraskaudesta...
  9. P

**Joulun odottajat** Huhtikuu

Hei! Liityn tässä porukkaan. Neuvolassa en ole vielä käynyt, mutta itse laskin, että vauva syntynee 22.12.07. Meillä on jo perheessä mieheni ja mun lisäksi 1v. 4kk ikäinen tyttö. Hän ehtii juuri täyttää kaksi kun pikkukakkonen syntyy. Pahoinvointi on alkanut jo ja se tuntuu päivän mittaan...
  10. P

marrakuun ´05 pino??

meidän poika syntyi 30.11.05 ja mitat oli syntyessä 50cm ja 3490g. nyt painaa vähän päälle 10kg ja pituutta 76cm. ei vielä kävele. tukea vasten kyllä kovastikin ja seisoo lattialla tukevasti. osaa sanoa äiti ja isi. =) kovasti seuraa isosiskoaan (2v2kk) ja matkii siskon tekemisiä. tykkää lukea...
  11. P

Brion wave duo -yhdistelmät

Hei! Onko kenelläkään kokemusta ko. yhdistelmästä? Onko suuria eroja Brion kombiin?

Yhteistyössä