Hakutulokset

  1. J

    Bussissa matkustaminen, lapsi 1v 4kk

    Miten matkustatte bussissa esim. kaupungista toiseen, sen ikäisen lapsen kanssa joka ei mahdu enää turvakaukaloon?! Itselläni on 1v 4kk tyttö joka on kaukaloon todellakin jo liian pieni. Mutta kun alle 3 vuotiashan pitäisi olla turvaistuimessa matkustettaessa...
  2. J

    Ilmainen linkkarikyyti rattaitten kanssa

    Eli kuin vanhojen lapsien kanssa olette käyttäneet tota mahdollisuutta (missä kaupungeissa on tuo ilmaiseksi vaunujen/rattaitten kanssa) Itellä on yli kolmevuotias ja jos kaupungille menee asioille ni eihä se jaksa kävellä monessa paikassa ni tarvii rattaat. En oo ite menny linkillä ku ei just...
  3. J

    kokemuksia hoidosta

    Minulla ensimmäien Puregon-Pregnyl hoito. Ovis meni viikonlopulle, ja lääkäri laittoi hoitokurvaan sydämen kuvia... eli ns inssiä ei ollut, vaan perinteistä... Rusehtava tuhruilu alkoi kp 21/ pp 10 ja jatkuu vaan. Nyt kp 28 tuhruillaan vaan. Eli jos ei ole raskaana, pidentääkö nämä lääkkeet...
  4. J

    Terolut

    siis ne ketkä ei oo tullut kuurin aikana raskaaksi niin onko ollut terojen jälkeen kuin säännöllinen kierto heti? Ite söin puolvuotta ja nyt eka luomukierto menossa kp41..enkä oo vielä uskaltanut testata :D
  5. J

    Minkälaisia sänkyjä

    teillä on koululaisilla? Runkosänkyjä vai tavallisia sänkyjä mihin erikseen ostetaan patjat? Itellä vielä leikki-ikäinen lapsi mutta kyselen näin jo etukäteen. =)
  6. J

    sterilisaation pettäminen??

    Mulle tehtiin kolme vuotta sitten (viimeisen lapsen ollessa vuoden ikäinen) sterilisaatio. Toimenpiteessä poltettiin ja katkaistiin tubit. Osaako joku sanoa kuinka varma tämänkaltainen sterilisaatio on, koska nyt jännittää sillä kuukautiseni ovat myöhässä... Testillä selviäisi tulos varmasti...
  7. J

    Terot&clomit

    Kysyn tällästä että olen syönyt teroja kohta sen puol vuotta ja mulle silloin luvattiin ne clomit...... Nii kysyn että onko siitä haittaa että kokeilisi nyt luomukiertoja ja jos sitten ei tärppää niin kysyisi niitä clomeja? Vai onko nuo terot ja clomit peräjälkeen syötävä? Vähän sekavasti...
  8. J

    Lapsen hoitopaikka

    Eli jos tekee sellasta työtä että soitetaan päivän/samana päivänä töihin..ja veisin 3-vuotiaan lapsen päiväkotiin...siis kysymys että onko se hoitopaikka oltava kokopäiväpaikka? Työtäkää ei varmaa ole ees joka viikko...eli etukäteen ei ihmeemmin tiedä työpäivistä.. Vähän sekasin sepustettu :whistle:
  9. J

    7 yunnin aikaero!

    kokemuksia 7 tunnin aikaerosta? ollaan reissussa 2 vkoa, ehditäänkö tottua uuteen rytmiin vai kukutaanko yöt?! mukana viisikuinen.
  10. J

    Masennuslääkepino(raskauden aikainen)

    Oletko käyttänyt/käytätkö raskausaikana mieliala lääkkeitä..mitä? Itselläni vast ikää aloiteltu efexor... ja samaan syssyyn sain tietää olevani raskaana.

Yhteistyössä