Hakutulokset

1. O

paljonko lapsesi on LOMALLA kesän aikana hoidosta!

2.5kk,tänään alko loma. ihanaa..
  2. O

Imetysliiveistä

www.evelace.fi ja kirjoita haku sanaksi imetys, niin löytyy malli nimeltä helen. Eivät ole mitkään kauniit mutta hyvät päällä, itselläni on sellaiset ja olen tyytyväinen.
  3. O

Työkkärin järjestämä koulutus?

Hoksasinpas tuossa että työkkärin kautta alkaa lähihoitaja koulu syksyllä. Itsellä jäi koulu kesken(ala joka ei kiinnosta!) ennen ku esikoinen synty,ja nyt meillä on kaks lasta joita oon kotona hoitanu. kiinnostas toi koulu ihan hirveenä mutta onko mulla mahiksia hakea siihen?? vaatimuksena oli...
  4. O

Ei liharuokia vauvoille

Lapset, jotka kasvavat kasvisravinnolla ovat terveempiä ja vähemmän alttiita lihomiseen kuin liharuoilla kasvatetut lapset neuvoo kansainvälinen 5000 lääkärin järjestö : http://www.pcrm.org/health/veginfo/veg_diets_for_children.html
  5. O

täällä uusi palstailija..

Mulla 4 poikaa, 5v, 3v, 2v ja 2kk. Huumori koetuksella kun toimintaa riittää ja mies paljon töissä.
  6. O

Äidit Helsinki/Vantaa...

Moi! Olen 32-vuotias äippä itä-helsingistä. Lapsia on kaksi, tyttö 4v. ja poika 1v. Uudet ystävät on aina tervetulleita, varsinkin jos osaat puhua muustakin kuin lastenhoidosta tai vaipanvaihdosta;) Mulle voi kirjoitella: outi.p-m@netti.fi
  7. O

sexistä

Masturboitteko usein? Mä teen sitä aika usein,viimeksi illalla. =)

Yhteistyössä