Hakutulokset

1. L

Ivf hoitoja lapsettomille

Testailin varmuudeksi ja negahan se on. Nyt pidetään taukoa. Seurailen teidän kuulumisia kuitenkin, tsemppiä kaikille !!
  2. L

aniraz no menkat kesti vain kaks päivää ja vuoto oli jotenkin tummempaa kun normaalisti. Nyt sit itekin aloin miettii että mitähän tää tarkottaa vai onko kroppa vaan sekasin lääkkeistä. Täytyy varmaan huomenna käydä testi ja testata oman mielenrauhan vuoksi.
  3. L

Heippa kaikille Täällä on taas tapahtunut... Kuinka Rachel jaNannukka voi ? Minä siis testailin viikko sitten negan, pp 16 ja lopettelin tukilääkkeet. Menkat alkoivat suununtaina, mutta kestivät vain muutaman päivän ja vuotokin oli oudon tummaa... nyt sitten koko viikon tuhrutellu aivan...
  4. L

Rachel kyllä kaksi hoitoa on ollut päivänselvää että ne mennään ja kolmaskin oli vielä joku aika sitten.... Mutta näitten ainaisten epäonnistumisien vuoksi en juuri nyt kolmanteen ole valmis/jaksa. Me ollaan tultu siihen tulokseen että jos näillä kolmella hoidolla ei lasta saada niin sitten sitä...
  5. L

Rachel juu, pakkanen on tyhjä. Alkiota ollaan hoidoista saatu hyvin, eka hoito oli pitkällä ja tämä toinen lyhyellä. Tässä lyhyessä saatiin vähemmän pakkaseen mutta olivat minusta parempilaatuisia, kaikki selvisivät sulatuksesta aina. Male factor on meillä syynä, siittiöiden pään muoto...
  6. L

piupau noh sillä mielin että kolmanteen hoitoon ehkä loppu vuodesta jos sittenkään. Nyt tarvitaan hengähdys taukoa. Alku vkosta soittelen pkl.lle ja varailen lääkärille ajan. Haluan vähän jo lisätutkimuksia ennen kun etes kolmanteen hoitoon suostutaan ja lähdetään arpomaan.
  7. L

Tunteiden purkaus paikka 2013

Sanonta "jokaiselle ihmiselle annetaan vain sen verran taakkaa kuin kukin jaksaa kantaa".... no minun kohdalla tämä taakka tarkoittaa vuosi sitten menehtynyttä isääni keuhkosyöpään, lapsettomuutta 3 vuotta nykyisen mieheni kanssa ja ex miehen kanssa 5-6 vuotta. Toivomamme koiran pennun...
  8. L

Esikoista yrittävät IVF-hoitolaiset: YRITTÄJÄT Nimimerkki.....................Tuleva hoito..................Ajankohta Valoa..*29v......................2.IVF.. .. ........ .........maaliskuu Snipsu..........................1.IVF... ......... ...........kevät 2013...
  9. L

Nannukka Onnea !! Täällä edelleen nega, joten tämä oli tässä. Ei varmaan hirveesti tarvitse fiiliksiä kertoa :(
  10. L

Kävin nollaamassa ajatuksia piloxingissa ja kylläpä teki hyvää :) Rachel joo kyllä se täytyy kärvistellä nyt, ellei vuoto tule läpi. Viime viikolla oli oireita oikein olantakaa, mutta tällä viikolla ei sitten yhtään mitään.... ei menkka tuntemuksiakaan enää... nannukka Tsemppiä, Tsemppiä !!!
  11. L

Hei rakkaat kanssa sisaret Pitää kyllä sanoa että olette todella tärkeitä ja tämä keskustelupalsta on todella tärkeä henkireikä, kaiken tämän pyörityksen keskellä !! Vaikka aina ei jaksa kommentoida jokaista kirjoitusta niin jokainen teistä on ajatuksissa !! Täällä pp14 ja nega :( Soitin...
  12. L

Moikkis pp13 ja negatiivinen testi jälleen, turha tässä on varmaan enää ihmettä odottaa :( Huomenna testailen aamulla ja jos nega jätän tukilääkkeet pois. Meillä ei oteta täällä itä-suomessa päin verikoetta, tikkutesti vain tehdään... Nämä kaverit oli pakastimen viimeiset ja en tiedä...
  13. L

Hei kaikki Testailin pp 10 ja negaahan se näytti :( Tänään siis pp 12 ja keskiviikkona teen vielä testin. On tää kyllä niiiin turhauttavaa :(
  14. L

Rachel tervetuloa piinailemaan :) Meille on siirretty kaksi koska kummatkin selvinneet hyvin sulatuksesta, täälläpäin ei ilmeisesti ole tapana pakastella uudelleen jo kerran sulatettuja. Male factor meillä syynä, siittiöiden pään muodossa jotain häikkää. Tämä siirto oli 2 ICSI hoidon 3 pas, ja...
  15. L

Olisko mahdollista että pp7 vasta kiinnittyisi ? Olen kuvitellut että se tapahtuisi 3-5 vrk:n sisällä... Noh toivotaan todellakin parasta ;)
  16. L

Tsemppiä piinailijoille !! Älä keijukainen vielä hätäile ;) Täällä mennään toiveikkain mutta toisaalta taas pelokkain mielin. Unta riittää ja eilen koin kauhunhetkiä kun pp7 ja aamulla wc reissulla huomasin haalean punertavaa paperissa. Noh se ei kuitenkaan jatkunut... Mikä lie ollut...
  17. L

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Ei taida olla muita piinailijoita kun minä ja Simpli ;) Täällä mennään pp6, ja väsymys on armoton... epänormaalia meikäläiselle :)
  18. L

Huh huh, vaikka olen päättänyt että sen kummempia oireita en kyttäile niin tätä väsymystä ei voi olla huomioimatta :-D Eilen olisin voinu nukkua kesken työpäivän ja vetäisin sit viimeyönä 9 tunnin yöunet mikä on todella epänormaalia minulle arkena. Nyt tässä taas pilkitään kera päänsäryn ja...
  19. L

Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

Eskimopuikko mulla oli lyhyt kaava tämä toinen ISCI. Me saatiin vähemmän soluja saaliiksi, mutta olivat ehkä hivenen parempia kuin pitkällä kaavalla saatuja. macy mulle tarjottiin jossain vaiheessa sitä lutinusta, mutta sitä ei sitten saanut apteekista... Se oli ilmeisesti uus juttu niin...
  20. L

YRITTÄJÄT Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta Valoa..........................2.IVF.... ........ .............helmi-maaliskuu Snipsu..........................1.IVF... ......... ...........kevät 2013 Mohair.........................2.IVF.... ...

Yhteistyössä