Hakutulokset

  1. J

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Moikka:wave: Ilmoittaudun mukaan marraskuun odottajiin. Jenskuliina/LA 22.11.2012/ neljäs lapsi/ ? Onko muita vaivannut alkuraskauden päänsärky? Mulla on nyt viikonajan ollu jatkuvaa jomotusta ja alkaa ahdistaa kun aikaisemmissa raskauksissa ei tällästä oo ollu? Panadolia olen parina...
  2. J

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Niinhän siinä kävi että viiva vahvistu :heart: En kylläkään luottanu eiliseen david testiin vaan kävin hakemassa apteekista digitaalisen testin ja siinähän ihan selvällä suomenkielellä kerrottiin et raskaana ollaan :D Viikkoja testi näytti 1-2 vk eli ovis on mulla ollu myöhemmin kuin itse...
  3. J

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Heipat taas! Mä olen ihan "sekaisin", en tiedä mitä ajatella... Tänään olis pitäny tulla täti ja kun ei sitten heti aamulla mitään ollu niin tein testin ja siinä näky hailakka haamu. Testi oli david liuska! Voiko se olla...vaiko ei? :headwall: Onko noi miten herkkiä antaan vääriä tuloksia...
  4. J

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Ilmoittaudun minäkin mukaan :wave: Kolme poikaa on entuudestaan -99,-02,-07 ja nyt (TAAS) olis haaveissa rinsessa :heart: Ikää mulla on 31v, mies on pari vuotta vanhempi! Yk on 3 ja tätiä tässä odotellaan kylään... nyt taitaa olla kp 28/29 Tein jo testin tuolla 25/29 mutta miinusta näytti...

Yhteistyössä