Hakutulokset

  1. M

    vauva-lehti

    http://www.asiakaspalvelu.fi/tarjous/tarjous.asp?tarnro=81286021 Tuolta saa tilattua ilmaisen näytenumeron jos jotain kiinnostaa =)
  2. M

    Gallup:Kuin moni koettaa avittaa synnytyksen käynnistymistä

    Kuin moni teistä on koettanut tai koettaa parhaillaan tehä jotain sen eteen, että synnytys käynnistyisi vai ootteletteko te vain, että lähtee käyntiin sitten kun lähtee??? Teettekö hikilenkkejä sun muita perinteisiä rehkimisjuttuja, joksette portaissa ym? Mun lääkäri käskee tehä kunnon...
  3. M

    Eihän suomessa voi tapahtua tälläistä!!!

    Jotenkin tuli niin paha olo tosta lehtijutusta... Kuinka joku voi jättää toisen tuolla tavoin kuolemaan :'( http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705236117315_uu.shtml
  4. M

    raskaustestistä

    Kuinka luotettava b-sure testi on? Onko viivanpaikkaa? Entä te jotka olette sillä plussanneet, minä kiertopäivänä olette positiivisen sillä saanut? Olisin erittäin kiitollinen jos joku viitsisi vastailla!
  5. M

    KOTIHOIDONTUKI ASIAA, MAKSUISTA!

    Siis minkä verran yli 3v lapsista saa tukea, onko se sen jotain 50e?
  6. M

    finni ongelma

    :attn: ny auttakee!! minulla alahuulessa (siis ihan kasvojen huulessa) ;) häiritsevä suht kipeä finni :x se on sillai vaaleaksi muuttunu,niin saako sen puhkaista?? hämärä muistikuva ettei finnejä sais puhkoa vaan niiden pitäs ite hävitä.
  7. M

    finni ongelma

    :attn: ny auttakee!! minulla alahuulessa (siis ihan kasvojen huulessa) ;) häiritsevä suht kipeä finni :x se on sillai vaaleaksi muuttunu,niin saako sen puhkaista?? hämärä muistikuva ettei finnejä sais puhkoa vaan niiden pitäs ite hävitä.
  8. M

    Ois aikaa yhden huonepelin...

    laittaisko joku linkkiä??
  9. M

    mitä kehtaisi pyytää

    kaksi vuotta vanhoista Hartanin Topline yhdistelmävaunuista? Ovat hyväkuntoiset, pidetty vallan sisätiloissa, yhdellä lapsella käytetty. Uutena olivat reilut 700e.
  10. M

    muumimaailma kisa - joko tullut tietoa voitoista

    Elikkäs onko kellekkään tullut vielä postissa ilmoitusta voitoista? Siinä Nelosen kisassa siis.
  11. M

    muumimaailma kisa - joko tullut tietoa voitoista

    Elikkäs onko kellekkään tullut vielä postissa ilmoitusta?
  12. M

    Rintareppu(BjörnBaby)sis.valitusta

    Voi kökkö! Menin sit ostaa tuon active mallin ko.repusta. Nyt sit lueskelin juttuja netistä, ni sehän on kuulemma ihan p.aska. Eikä muuten mitää, ihmiset on erilaisa, mutku se ei oo lukeman perusteella hyvä lapsen selälle. Sitta!!!!Myyjäki vaan kehu, eikä sanonu mitään ku kysyin oikeesta...
  13. M

    16.4.06 synnyttäneet.

    Onko muita 16.4.06 synnyttäneitä. Miten teillä menee? Olis kiva kuulla kuulumisianne?
  14. M

    Sairaus tämäkin....

    meinaan jatkuva pelko siitä että sairastuu oikein pahasti, vaikkapa syöpään....Jos vaikkapa päätä särkee joku päivä enempi tai useammin,niin olen heti varma että nyt se on sitten merkki aivokasvaimesta....Ja tunnustelen rintani joka kerta suihkussa ja kuvittelen löytäväni patin sieltä patin...
  15. M

    Ärsyttää ainaiset utelut.....

    siitä,että:Jaa,onko teidän lapsilukunne jo täynnä.......?Kai te nyt vielä sen kolmannen teette?Tyttö sitten vielä kahden pojan lisäksi..."Yms yms yms...Olen 33-vuotias 4-ja 6 vuotiaiden poikien äiti.Olen työpaikkani nuorimmasta päästä,suurimmalla osalla jo aikuiset lapset. Olen tehnyt selväksi...
  16. M

    Kuumelääkkeet

    Onko vauvoille alle 1v olemassa muissa muodoissa esim. nestemäisenä perus kuumelääkettä? Meidän pikku vauveli sairasti juuri kuumetaudin ja on niin herkkä peppuinen ,että kun suppoa laittoin niin kova itku tuli. Ja eihän sitä suppoa tuumaa sitten millään saada pysymän ,kun toinen ressukka...
  17. M

    Ummehtunut haju pois

    Kertokaas äkkiä miten saan ulkovarastossa olleista vaatteista ja verhoista pois kamalan ummehtuneen hajun?Tuntuu ettei pesu ja tuuletus riitä.
  18. M

    koska leppä ja koivu aika alkaa?

    ntillä todettu juuri nämä allergiat ja täytyy aloittaa estolääkitys kaksi vkoa ennen kun ne aloittaa kukinnat.mutta mistäs minä tiedän koska se kukinta alkaa???
  19. M

    valitusta

    Nämä viikonloput on kaikista kurjimpia. Vaikka onkin aivan ihana lapsi, niin silti sitä toivoisi että olisi myös aikuinen kumppani. Että voisi illalla katsoa toisen kanssa leffaa, tehdä yhdessä ruokaa, lähteä koko perhe pulkkamäkeen jne. Kaikkein eniten ehkä rassaa se, että poika tarvitsisi...
  20. M

    tv 2

    Tänään tulee myös kakkoselta tehotreeni jumppa. Ei muuta ko jumppaamaan :D

Yhteistyössä