Hakutulokset

1. N

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

. Mulle tuli jo eilen vähän huono omatunto kun kirjoittelin anopista niin kärkkäästi! :( En tiedä miten pärjättäisi ilman häntä, ja puhumattakaan kun vauva syntyy. Joten edellisen kirjoitukseni voi suurimmaksi osaksi laittaa hormonimyrskyn piikkiin. Myös minun äitini on kuollut, ja isäni asuu...
  2. N

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

Minä taas vain lukemassa lähinnä käynyt mutta nyt kaktuspiikin anoppi-keskustelu alkoi kiinnostamaan siinä määrin että pakko vastata. Meijän ukon anoppi on valtavan ihana nainen, avittaa kyllä tosi paljon ja on oikeastaan ollut toisinaan korvaamaton apu. Ite ku en oo tottunu että autellaan ja...
  3. N

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Huhtikuussa*

Oon täälä vähä taustalla seuraillu, mutta senverta nytte tänne sanomaan ihan että: meilläki rakenneultra takana ja kaikki oli hyvin. Ja tyttölupaus sieltä sitten mun arvelujenki mukaan tulla tupsahti <3 Tsemppiä kaikille.
  4. N

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Maaliskuussa*

Tillu79 : Ookko ollu tietonen, tai onko kukaan puhunut sulle että joillakin naisilla tulee menkat raskaudenkin aikana? Mulle vaan tiesi kätilö kertoa että on täysin tavallista joillain naisilla... Voi tulla pientä tiputtelua kuukausittain, tai alkuodotuksessa tmv. Mulla oli viikoilta 6 viikoille...
  5. N

Huomenta hehkuvat mamit :heart: ?ueskelin noita teän tuntemuksia.. Ja kakaan hormoonihöyryjä ennen kaikkee. Tunnistini niin itseni kyllä niistä. Pelkään hirveesti että en oo enää minä itte, oon vaan äiti. En oo enää vaimo, oon "vaan" äiti. Vaikka eipä sillä, äitiys on varmasti maailman...
  6. N

Huomenta. Ihan pikaisesti vain kommetoisin noihin hupsuihin uniin. Itellä ihan hulluja unia, siis todellla omituisia, rv nyt 14+5 . Mulla helpotti tieto että on hyväksyttävä oma pelko ja tunne avuttomuudesta, kun ottaa vastuun pienestä ihmisestä. Kun sisäistin sen, aloin varmaan työstää sitä...

Yhteistyössä