Hakutulokset

  1. T

    Montako alkiota siirretty 1. IVF:ssä?

    Ennenkuin edes oli tietoa paljonko alkioita ja minkälaatuisia saadaan lääkäri sanoi että ekalla kerralla laitetaan vain yksi. No se hoito meni mönkään (ei alkionsiirtoa) ja seuraavilla olen aina saanut kaksi kerralla, johtuen että eivät ole olleet mitenkään huippuja, kaksoisraskauksen...
  2. T

    Lahjoitetusta munasolusta..

    Yleisesti saa varautua vuoden jonotukseen, mutta voi päästä aiemminkin.
  3. T

    limakalvon paksuus

    Mulla oli vikassa kontrolliultrassa limis yli 12mm, mikä kuulosti aika hurjalta :p mutta kai se oli hyvä kun raskaus alkoi.
  4. T

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    poika 4kg ja 52cm, rv 42+1
  5. T

    marraskuun vauvat-05

    moikka! meidän perheessä taida kasvaa pikkujättiläinen =) =) poitsu oli 3kk neuvolassa 65,2cm ja painoi 8,11kg!!!!!!!! Syntymäpaino oli 4kg ja pituutta 52cm, niin ja syntymäpäivä 17.11.05 ;) poika kehittyy hienosti: naueskelee ja juttelee paljon, hyppykiikku on hyvä paikka ja yrittää...
  6. T

    onnellinen

    Täällä myös yksi maailman ihanimman miehen vaimo!!! Rakastan miestäni ylikaiken, 4v yhessä, ysi tyttö ja toinen tulossa. On maailman paras isä ja aviomien. Onnittelut alkuperäiselle löydöstä! Uskon myös että metsä vastaa kun sinne huutaa, eli, muistakaa aina KUNNIOITTAA puolisoitanne...
  7. T

    Oletteko yhteydessä ex:iinne?

    Olen kanssasi samaa mieltä, että menneet ovat menneitä. Itse en pidä yhteyttä exiini, ei ole mitään syytä! En ole mitenkään erityisen riidoissa eronnut yms. Onneksi osaan liikkua elämässä eteenpäin, enkä haikaile menneitä. Ihmisen pitäisi mielestäni kasvaa eroissa, eikä jäädä roikkumaan...
  8. T

    Mies sylikummina?

    Mun mies on kans veljensä muksun sylikummi !
  9. T

    Sanastoa hoidoista

    http://groups.msn.com/lapsettomuus/sanastoa1.msnw Tietopaketti :)
  10. T

    IV Imetysseminaari 19.3.2005

    Pääkaupunkiseudun Allergia- ja Astmayhdistykset järjestävät 19.3.2005 Imetysseminaarin, joka on tarkoitettu lastaan odottaville ja pienten lasten vanhemmille, terveydenhoitohenkilöstölle ja muille asiasta kiinnostuneille. Tilaisuudessa terveyskasvatussihteeri Ritva Kuusisto antaa vinkkejä...

Yhteistyössä