Hakutulokset

  1. M

    hyvä kaasugrilli ?

    millainen kaasugrilli olisi hyvä ? hinta 300-500 ? ?
  2. M

    Lasten kiroilusta

    Miten karsia kiroilu pois 7v ja 4v pojalta? Kielto ei tepsi. Eivät kiroile minun kuullen mutta pihalla haukkuvat toisiaan kirosanoin. Isompi käyttää sanoja myös eskarissa. Apuja nyt!!!
  3. M

    Onko SAMA ASIA?

    Hedelmäsokerilla makeutettu limsa kuin light limsa?
  4. M

    Olenko huono äiti ?

    olen jättämässä kesällä 14 vuotiaan lapsen yhdeksi yöksi yksin kotiin..siis ajalle 21-06....eräs opettaja tuttavani oli kyllä sitä mieltä ettei tuon ikäistä vielä voi jättää yksin..mitä mieltä olette ? itseäni alkoi mietityttämään....
  5. M

    Röntgensäteiden vaikutus munasoluihin??

    Hei! Onko kenelläkään tietoa, vaikuttaako esim. alaselän/lantion röntgenkuvaus munasolujen "terveyteen"? Eli vaikuttaako mahdollisesti raskaaksi tulemiseen, tms?? Tiedoista kiitollinen! :flower:
  6. M

    tanskassa käyneet?

    löytyykö sieltä vauvan ruokaa kauposta? vaipat?onko kallista? mitä kantsii ottaa suomesta mukaan vauvalle?muille lapsille?ilmasto heinäkuussa?
  7. M

    kööpenhaminasta hyvä

    perhehotelli? siis sellanen että saatas 5hlöä samaan huoneeseen.ei tartte olella luksusta tms. monissa hotelleissa tuntuu olevan niin että pitäs ottaa kaksi huonetta-ei kiitos!
  8. M

    Mikähän ihme mulla?

    Alamahani on kipeä eilen todella kipee!Sitten on sellasta paineen tunnetta että pissattais.pissatulehdus oli tos joku aika sitten ja jälki näyte oli puhdas siinä ei mitään!Olen rampannut lekurissa ilman mitään tulosta.Voisiko olla kohdunlaskeuma onko se vaarallinen ja mitä oireita siihen...
  9. M

    koivun siitepölyallergia..

    nyt on ntillä todettu koivunsiitepölyallergia, omena ja pähkinät allergisoiviksi.mietin että mitähän kevät tuo tullessaan,kun se koivu alkaapi kukkia....mitenkäs teillä muilla koivuallergigoilla elämä on mennyt keväisin, kukinnon aikana.....tämä on meille aivan uutta.ja nti on 4v;tta.
  10. M

    millä saan lapsen syömään?

    Huoh...Eli poika on 1,4kk ja syöminen on nyt noin kuukauden (ehkä kaksikin) ollu tosi huonoa. Ennen on syönyt ihan mukavasti, esimerkiksi aamu- ja iltapuurot aina lautasen loppuun. Nyt ei mene mitään, ei yhtään mitään. Syö jokaisella aterialla ehkä pari lusikkaa ja se on siinä. Ihan sama mitä...
  11. M

    selluliittivoide joka tehoaa?

    nyt kaikki keinot käytetty ja viimesintä viedään eli reidet ja vatsa rypyt pitäs kesäksi saada kuntoon...olen päättänyt tuhlata rahat selluvoiteisiin,mutta markkinoilla niitä liikaa ja pää pyörällä.te jotka olette testannut tuotteita kertokaa mitä ei kannata ostaa-miksi?ja mikä on ehdoton...
  12. M

    1,6kk

    Meitin poika ei suostu syömään ei sitten millään!! Neuvolassa on käyty ja painon ja pituuden mukaan kaikki on hyvin! Mutta minua huolestuttaa kun ei syö mitään vaan valuttaa kaiken suusta ulos!! Neuvokaa nyt mua tässä asiassa!! Kiitos!!
  13. M

    Hyönteisallergia

    Onko tavallista että hyönteisten pistoille allergisen iho ei parane koko kesänä? Pojan (2 v) iho on kuin maailmakartta, kaikki - koko kesän - hyönteisten pistot ovat näkyvillä ja näppylät kutisevat ajoittain niin että lapsi repii niitä auki ja ne vuotavat verta. Aluksi ne pullottivat ja...
  14. M

    mikä hedelmä/marja seuraavaksi kokeiluun?

    Meillä käy tällä hetkellä allergiselle vain päärynä. Mustikalle oli allerginen, samoin mangolle, kun annoin päärynä-mango sosetta niin tuli heti ihottumaa. Ruusunmarjasta ei tykännyt yhtään, joten sitä en anna heti uudelleen. Mikä olisi seuraava hyvä marja tai hedelmä mitä kokeilla? Omena...
  15. M

    Väsymys allergiaoireena

    Niin, voiko väsymys olla allergian oire? En huomannut kertoa tyttömme nukkumisista kun käytiin allergologilla. Tyttö on siis 6 kk ja jaksaa olla hereillä päivällä maks 1,5 tuntia ja sitten on jo todella väsynyt. Nukkuu siis väh. 5 päiväunet päivässä ja yölläkin vielä 10-11 tuntia, joskus jopa...
  16. M

    Kynsisienen hoito

    Minulla kynsisieni varpaiden kynsissä. Hoitona sisäinen kuuri, Lamisil ja Loceryl-kynsilakka. Kannattaisiko lakkaa laittaa kaikkiin kynsiin varmuuden vuoksi? Niihinkin joiden epäilen olevan terveitä? Vai voiko siitä olla haittaa terveelle kynnelle? Hieman epätietoisena pähkäilen...
  17. M

    Onko OULULAISILLA ollut mitään kokoontumisia missään?

    Jotain tiettyä paikkaa? Päivää? Aikaa?! Jos ei, niin voisiko järjestää sellaista? =)
  18. M

    Ylämylly (myöskin JNS)

    Löytyiskö noilta alueilta 25 w äidille ja 2kk vanhalle pojalle lenkki-, kahvittelu-, juttu-, shoppailu- ym. seuraa??? Ilmoittelehan itsestäsi osoitteeseen:oprin@suomi24.fi :wave:
  19. M

    Pasta-ohjeita tänne päin !!!

    Helpot , herkulliset , halvat , nopeat , ravitsevat pastaohjeet tänne. Kiitos
  20. M

    lahtiäidit huomio

    oisko lahtelaisia äitejä? ois kiva jutella

Yhteistyössä