Hakutulokset

  1. sannis

    Heippa..

    Soitin neuvolaan ja sain lähetteen verikokeeseen. Mulla on ollut pillerit käytössä ja niitä valitettavan usein unohdin. Selitin kaikki oireeni ja neuvolan täti oli sitä mieltä että kannattaa ottaa se verikoe! Siksi myöskään en tiedä kiertoni pituutta... : /
  2. sannis

    Heippa..

    Jos raskaustesti vain koko ajan näyttää negaa ja mahaa vain juilii ja on muita oireita saako neuvolasta lähetteen ultraan tai vaikka verikokeeseen..? Mulla on käynyt semmonen juttu että oli menkat mutta silti kaikki oireet vaan jatkuu.. Noi menkat kesti 5 päivää ja ne on loppu ollu jo 2 viikkoa...
  3. sannis

    Onko mahdollista..?

    Eli olen syönyt yasmin pillereitä vuoden, viime luiskassa unohdin ainakin 3 pilleriä ottaa ajallaan eli otin vasta kun muistin pitkällä seuraavana päivänä. Kuukautiset tuli ja vuoto oli mun mielestä samanlainen kuin ennen. Nyt kuitenkin mahaa juilii edelleen,rinnat kipeät ja on mua huimannutkin...
  4. sannis

    +?

    aamulla tehty sama clearblue ei ollut kyllä yhtään vahvempi ehkä heikompikin.. Tein clearbluen digitaalisen jonka mukaan en ole raskaana,ehkä tein sen liian aikaisin..Oireet on kyllä niin tutut mitä aiemminkin on ollut..!!
  5. sannis

    +?

    Toi pystyviiva tuli heti näkyviin kun olin testin tehnyt. Huomenna aamulla teen vielä uuden koska toi on tehty keskellä päivää,jos vaikka aamulla saisi vahvemmat viivat :)
  6. sannis

    +?

    Testin pystyviiva on paremmin näkyvillä paljaalla silmällä mutta kyselinkin teidän mielipidettänne näenkö harjoja :whistle:
  7. sannis

    Yasmin ehkäisypillerit ja raskaus..?

    No negaa oli,ja en tähän tilanteeseen kaipaa uutta lasta. Kun nuorimmainen on vasta 8kk ei oikein vielä tee mieli uutta vauvaa,mutta kyllä se kolmonen on haaveissa. Meillä siis lapset 12/07 ja 1/10. Tuhruttelu alkoi heti kun olin viestin tänne laittanut..! Eli kyllä ne menkat sieltä tulee.
  8. sannis

    Yasmin ehkäisypillerit ja raskaus..?

    Tälläinen kysymys,olen aloittanut yasmin e-pillerit n.1kk sitten mulla alkoi viime lauantaina se tauko näissä pillereissä ja uusi liuska aloitetaan sunnuntaina..Mutta mulla ei tullutkaan kuukautisia..! Tää on siis eka liuska(olen synnyttänyt 8kk sitten kuopuksemme) ja ajattelin voiko olla vaan...
  9. sannis

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Hieman kuulumisia,kun tuo aika menee vauvan kanssa todella nopeasti eikä tänne meinaa enää muistaa kirjoitella :ashamed: Arki kahden lapsen kanssa on aika menoa,vauva on rauhallinen ja perus tyytyväinen. Vauva syö päivällä n.1-2 tunnin välein ja yöt menee 3 tunnin unilla ja sitten syödään...
  10. sannis

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Tänään kotiuduttiin.. ja hyvin on mennyt..! :) Hieman kertomusta tuosta synnytyksestä.. Sunnuntaina klo 22.00 menin nukkumaan ilman minkäänlaista supistusta, heräsin klo 00.30 jolloin supistukset oli lieviä, kuuntelin niitä noin tunnin ja päätin herättää mikon. Tällöin supistukset...
  11. sannis

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Meille syntyi tänään aamulla klo 05.32 poika. Pituutta oli 51 cm ja painoa 4090g :heart: Me voidaan vauvan kanssa loistavasti,synnytys käynnistyi itsestään viime yönä. Laitan synnytystarinaa kunhan kotiudutaan :) Vauva nukkuu ja syö hyvin. Isoveli kävi katsomassa ja suukotti vauvaa...
  12. sannis

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Mä lähden nyt lukemaan ja sitten siitä käyn nukkumaan..Jännittää jo kamalasti. Toivotaan että palailen kertomaan kuulumiset vauvan kanssa :heart: Joten pitäkää peukkuja että saan huomenna jäädä sairaalaan. Sannis ja patu rv 41+3
  13. sannis

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Toivotaan juu että suostuisivat jo kalvojen puhkaisuun. :) Lähden kohta jo lukemaan sänkyyn ja sitten nukkumaan..Viimeksi ennen äitipoli käyntiä yöllä en saanut unta ja pyörin vain sängyssä...! Nyt yritän nukkua jos vaikka olisi huomenna jo vauva vieressä..! Eihän siinä malta sitten nukkua...
  14. sannis

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Mä heräilin päikkäreiltä..! Odotan huomista jo innolla..Toivotaan että ne nyt hieman vauhdittaa tätä synnytystä..! :D Katsastan vielä tuon sairaalakassin ja sitten jään jännäilemään..Saisi huominen jo tulla nopeasti. En varmaan taas malta nukkua yöllä.. :ashamed: Samariini: Lähde...
  15. sannis

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Täällä minäkin.. Mutta mulla huomenna lääkäri äitipolilla,jossa luultavasti puhkaistaan kalvot ja saadaan vauhtia tähän synnytykseen. Mulla tulee edelleen sitä ruskeaa limaa ja välillä polttelee alamahaa! Mutta en itsekkään usko että tää ilman apua lähtisi tulemaan maailmaan. Mä täällä...
  16. sannis

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Selvä homma..! :) Eli ei tarvi olla huolissaan. Huomenna aamulla klo 8.00 aika taas äitipolille, jossa toivottavasti puhkaistaan kalvot. Niin ainakin torstaina lääkäri sanoi että maanantaina voisi puhkoa kavot jos ei viikonloppuna ei tapahdu mitään. :D Eli toivottavasti huomenna jään...
  17. sannis

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Pitäisiköhän mun jo huolestua,kun tota rusehtavaa vuotoa on tullut jo 3 päivää putkeen..? Ja pelkään ihan oikeasti että ei sen vuodon pitäisi noin kauan jatkua...! Jos tuo olisi limatulppaa, se tuskin valuisi 3 päivää putkeen ja ne limaklöntit on todella isoja :o sitä tulee koko ajan...
  18. sannis

    Pikkukakkosta odottavat vol6

    Täällä edelleen. samat oireet jatkuu, toivotaan yölle lähtöä..tai edes illaksi. Haluan jo vauvan maailmaan. :) 9 päivää yli lasketun ajan..Plääh... :kieh: Nyt jatkamaan kotihommia..
  19. sannis

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Meillä taas noita joko,joko puheluita tekee enemmän mun suku..! Äiti soittelee päivittäin :) Ei sinänsä haittaa mutta olen aika kypsä tähän odotukseen. :ashamed: Nyt jo 9 päivää yli lasketun ajan!!! Samat oireet jatkuu täällä,toivotaan edelleen yölle lähtöä.. Tai edes illalle...! Haluan jo...
  20. sannis

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Vieläkin täällä..! Supistelee epäsäännöllisesti,mutta supistelee kuitenkin. :) Maha tyhjenee.. Alaselkää särkee,ja mahalla sellainen painon tunne. Kunpa lähtö olisi lähellä. Mutta nyt päikkäreille joonaksen kanssa.

Yhteistyössä