Hakutulokset

  1. T

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Ai niin, ja mulle vois tohon listaan päivittää lasketun ajan. Ultrassa ei muuttunut, mutta on neuvolan mukaan aiempi, kun mun aluksi ilmoittama. Eli LA7.11/turbiini84/neljäs/VAS tai TAYS
  2. T

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

    Täällä yksi maailman onnellisin äiti!! :wave: Masussa kaikki paremmin kuin hyvin! Pikkuinen pyöri ja hyöri aivan mahdottomasti!! Venytteli ja möngersi. Voi sitä helpotuksen määrää, kun näki sykkivän sydämen! :heart: :heart: Pikkuinen vastasi lähes viikkoja ja riskiluku siihen ettei kaikki olisi...
  3. T

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Itsellä olisi aamulla np-ultra, mutta sekavin ja pelkäävin mielin sinne mennään... Aamulla jostain syystä päätin, että pakko päästä neuvolaan kuuntelemaan sydänäänet ennen huomista ultraa ja sainkin luvan mennä heti. Menin lasten kanssa paikalle ja...
  4. T

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

    Heips monen monen viikon jälkeen! Joka päivä käyn lukemassa jutut, moneenkin kertaan, mutta jotenkin en ole saanut aikaiseksi ite kirjoitella... Ihan ensimmäiseksi suuren suuret pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille! Itellä oli ensimmäinen neuvola rv:lla 9+6 samalla ihanalla...
  5. T

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Mammuttiäiti kyseli miten raskaudesta kerrotte muille ja mulla henkilökohtaisesti samanlainen tunne, että mä en kehtaa kertoa lisääntymisestä nimenomaan TAAS... Tiedän, että anoppi todennäköisesti tulee olemaan innosta piukeena, kun lapsia heillä itellä 4 ja lastenlapsia nyt jo kymmenen... Oman...
  6. T

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *maaliskuussa*

    Heips! Uskaltaudun myös seuroihin sekaan... =) Neljäs lapsonen olisi masussa kasvamassa ja jälleen kerran olo kovin epäuskoinen! Vaikka neljä plussatestiä jo tehtynä onkin... Kolme isompaa ovat syntyneet 06/07, 08/08 ja 07/10. Aikaisempien raskauksien aikana olen seurannut orjallisesti näitä...

Yhteistyössä