Hakutulokset

  1. P

    Äää, miks tästä palstasta on tullu tän näkönen??

    Siis vanha, tai sekoitus uutta ja vanhaa?? Onko muilla, vai onko mun luurissa jotain vikaa..? Uus oli PALJON parempi käyttää!
  2. P

    Terveystalo vai Gynekologikeskus (Tku)?

    Kokemuksia?
  3. P

    Onko oikeesti eroa halvemmilla ja kalliimmilla raskaustesteillä?

    Siis kun tuo Clearblue maksaa jotain 15€/2kpl, ja joku Apteekin oma maksaa jotain 5€ kintaalla.. Toisaalta näin kun tarkemmin aattelee niin eihän hintaero oo kovin suuri :D Mut onko niissä eroa? Mikä on "hyvä merkki", jos sellasta on?
  4. P

    Mitä tapahtuu.. (ei menkkoja testi nega)

    Niin no siinähän se :D pillerit lopetettu kesäkuussa (tai toukokuussa, en muista:D), viimeks menkat 13.7.. 28 tai 29 päivää olis kierto ainakin laskettuna niistä mitkä tuli heti pillereitten jälkeen ja sit noista seuraavista. Nyt ei oo kuulunu ja olin varma et oon raskaana, aamulla tein testin...
  5. P

    Voiko luovuttaa verta jos ei oo varma onko raskaana?

    Siis jos on mahdollisuus olis raskaana niin saako m ennä luovuttamaan verta?
  6. P

    Onko olemassa jotain perhesuunnittelupaikkaa? Siis neuvolassa tms.

    Elikä vauvan tulo olis nyt ajankohtainen. Mulla on kädessä joku vanha vamma, ollut jo toista vuotta. Mies haluaa tietää et miten tuo voi vaikuttaa raskauteen (on jostain saanut päähänsä et siitä voi olla vauvan kehitykselle tms. haittaa). Niin onko jotain paikkaa mistä vois varata ajan ja mennä...
  7. P

    Mitä ihmiset oikeen tekee työkseen kun nettotulot niin korkeat??

    Vanhan ketjun innoittamana, missä kyseltiin nettotuloja ja lapsilukumäärää.. Niin mitä ihmeen töitä ihmiset tekee kun rahaa tulee niin paljon? Vai onko mulla vaan joku "vääristynyt" käsitys.. Ja juu, kun kouluttautuu niin tottakai tulot kasvaa ja sillein, mut ihan mielenkiinnosta?
  8. P

    Muistaako kukaan tätä lastenohjelmaa, 2000 luvun alussa tais tulla..

    Sellanen lastenohjelma missä oli aina joku "kauhutarina" missä pahoille lapsille tapahtu aina sit lopuks jotain pahaa, esim. ne muuttu salaatiks niitten perheen kasvimaalle ja sit vanhemmat teki niistä seuraavana päivänä lasagnee tms.. Siinä alkujutussa oli sellanen vanha ilkeen näkönen pappa ja...
  9. P

    Ab Circle Pro - kokemuksia?

    Onko jollain kokemuksia Ab Circle Prosta? Noita vanhoja ketjuja lueskelin jo mut jos jollain olis tuoreempia tai miksei vanhojakin kokemuksia, onko tullu tuloksia? Jalkavammasena aattelin et tuo olis hyvä, kun mitään mis tarvii tukea tms jalan kanssa ni ee voi käyttää.. Mieluummin lähtisin...
  10. P

    Miten viime Bones-jakso loppus???

    Kattoiko kukaan? Mun digiboksista loppu tila enkä nähny loppua, ja uusintaki on jo menny! Eli se lopetti ihan hiukan sen jälkeen kun (nyt tulee juonipaljastuksia, jos joltain on vielä kattomatta!) Bones oli kertonu Angelalle et se "meni sänkyyn Boothin kanssa", ja Angela sanos et "mitä...
  11. P

    Voiko joku loukkaantua siitä, jos ostaa vauvalle vaatetta?

    Niin, siinäpä se oleellinen kysymys. Tuli miehen kanssa keskustelua ko. asiasta :D Eli voiko joku loukkaantua siitä, jos ostaa (vastasyntyneelle) vauvalle esim. jonkun bodyn, ja antaa sen sitten vaikka yhdessä Onnea vauvan johdosta-kortin kanssa? Mielipiteitä, kokemuksia?
  12. P

    Pillereistä.. apua, tietääkö joku?

    Elikäs, unohdin edellispäivänä ottaa pillerin. Sit eilen otin normaalisti vaan yhden pillerin, vaikka siis olis pitäny ottaa kaks, se unohtunut pilleri myös. Tietäskös joku miten nyt sit pitäis toimia? Olisko joku terveydenhoitaja tai muu sellanen..? Ja ihan vaan tiedoksi, vauvan tulo ei...
  13. P

    Tietääkö kukaan

    saako siitä Länsikeskuksen Salesta ruusuja? Siis siitä mikä on Suikkilantien (?) varressa ja auki 23.00 asti.. Tai mistään muualta tästä lähiseudulta (Turku, Raisio tms) ruusuja tähän aikaan? Paniikki...
  14. P

    Irtokarkkien säilyvyys?

    Jos avaan tuollasen ison 1kg:n karkkipussin ja pussitan sen pienempiin osiin pakastuspusseihin, niin miten kauan ne pienet pussit mahtaa säilyä? Kun on tiiviisti suljettu solmulla.. Kellään tietoa?
  15. P

    Mikä viinin korvikkeeksi juustojen kanssa?

    Elikäpäs tarkootus olis istua iltaa kavereiden kanssa, ostella hiukan juustoja ja suolakeksejä sun muita härpäkkeitä.. Mietin kuitenkin että mikä juotava passais juustojen kanssa jos viiniä ei tarjota? Oiskos kellään ideoita?
  16. P

    Opiskelut vs. vauva(haaveet)...

    Elikkäs, tilanne seuraavanlainen. Oon 21-vuotias nainen, mies 23. Yhdessä ollaan oltu reilu 5 vuotta, asutaan yhdessä, parisuhde kunnossa jnejnejne. Lukion jälkeen (ja aikana) oon ollut töissä, tarkoituksena mennä opiskelemaan "sit jossain vaiheessa".. Mies myös töissä. Talonrakennusprojekti...

Yhteistyössä