Hakutulokset

1. D

G: Mitä töitä olet tehnyt?

Siivooja Vanhuksen henk.koht.avustaja Lapsiparkintäti Postinjakaja Koulunkäyntiavustaja Nuoriso - ohjaaja Yövalvoja lasten leirillä Leirinohjaaja Ip-täti Kaupan kassa Joulukiireapulainen Lastenvahti Vaalivirkailija
  2. D

Muistatko mikä viikonpäivä oli kun lapsesi syntyi?

Sunnuntaina klo. 23.50 ja silloin oli isänpäiväkin :heart:
  3. D

APUVA!!

:wave: Nostelen....
  4. D

APUVA!!

Varmaankin tuon tapaista,pitäisi olla samalla semmoinen auringon suoja siinä..himpula,hankalaa kun itse en ole koskaan semmoista nähnyt...Kiitoksia kovasti Aaban =)
  5. D

APUVA!!

Ystäväni toivoi ristiäislahjaksi,jotain semmoista aurinkosuojaa/telttaa..Ovat lähdössä etelään ja haluaisivat semmoisen jonkun suojan mihin saisi pikkuisen.On jossain tämmöisen telttajutskan nähnyt,muttei muistanut oikeaa nimitystä sille ja nyt tarttisin apuja josko jollakulla olisi tietoa...
  6. D

Meillä isä

Leikkii pojan kanssa :heart:
  7. D

VIRALLINEN BB-PINO 2007

|O Tää hyytyy koko ketju
  8. D

Prinsessa syntyi..

Onnea pienestä suloisesta prinsessasta :flower: :hug:
  9. D

VIRALLINEN BB-PINO 2007

Pakko tulla laittaa välikommentti Toi Ei nari nari on niiiiin ällöttävä :/
  10. D

<3 Palstaystäväiseni <3

11. D

VIRALLINEN BB-PINO 2007

:attn: :attn: :attn: uppista
  12. D

Uusi ilmottautuu!

:wave: Terppis!
  13. D

VIRALLINEN BB-PINO 2007

:attn: Nostellaas taas :wave:
  14. D

viikonlopun suunnitelmat?

Tänään ei ole tiedossa sen erikoisempaa kuin siivousta.. Huomenna mennään koko perhe siivoamaan isoäitini puimaa,paikalla on myös veljet perheineen ja mun vanhemmat. Illalla sitten mulla olis luokkakokous ja eiköhän siinä tule muutama olunen otettua,saa olla pojat keskenään :D Sunnuntaina...
  15. D

VIRALLINEN BB-PINO 2007

:attn: Nostan ja painun pehkuihin :wave:
  16. D

Michael Jackson kuollut! :(

Mäkin meinasin et se laulaja.... :whistle:
  17. D

VIRALLINEN BB-PINO 2007

Mariiiiahan oli taloon mennessäkin hyvän tuulinen kun perässä tuli aluksi vain miehiä,mut johan muuttui ilme kun alkoi naisiakin tulemaan :laugh:
  18. D

VIRALLINEN BB-PINO 2007

Juups,taas on katottu bb:t ja vähän muitakin ohjelmia =) Täytyy kyl munkin nyt ja tässä myöntää,et toi Mariiiiiiia on mun inhokki.Tyyppi vaan käveli ja poltteli tupakkaa kun muut rakenteli kasvihuonetta (mulla ei ole 24/7)Ja muutenkaan ei ees kauheesti yritä saada kontaktia nuihin muihin...
  19. D

VIRALLINEN BB-PINO 2007

Mustakin ois kiva pääståä kerhoon :D
  20. D

VIRALLINEN BB-PINO 2007

:attn: Nostelen taas

Yhteistyössä