Hakutulokset

  1. mama06

    vauvan painoarvio

    meidän pojasta tehtiin paino arvio samana päivänä kun synnytys käynnistettiin,se on 4,5kg ja poika painoi "vain" 3,7kg eli aika pieleen meni! :D
  2. mama06

    Lappeenranta huomio!

    tännekin saa laittaa laittaa s.postia =) itse olen 22v. ja perheeseen kuuluu myös mies sekä poika 6kk. uusia tuttuja kaivattaisiin! heidi_parmanen@hotmail.com
  3. mama06

    Nyt minä sen aloitin

    tää päätti kans alottaa laihduttamisen,nyt heti :D poika on nyt 4kk ja maha vaan kasvaa.kaikki raskauskilot lähti melkeinpä heti mutta mahaa on edelleen..tarkotus ois tiputtaa 10kg.mitat on 170cm ja 77kg... jos joku haluaa niin laittaa yytä niin vois vaihtaa mese osotteita,ois kiva ku ois joku...
  4. mama06

    mesekamuja

    heips! mese osoite on heidi_parmanen@hotmail.com,sen saa lisätä osote listaan... asumme itä-suomessa,poika reilu 4kk itse olen 22v...isukkikin löytyy :heart:
  5. mama06

    epiduraalista jäi kammo

    \ itsellä vähän samanlainen kokemus.muita vaihtoehtoja ei juuri ollut kuin epiduraali ottaa sillä olin valvonut jo yli vuorokauden enkä tod. näk. olis jaksanut ponnistusvaihetta jos en olis siinä välissä saanut huilata.sen laittaminen sattui aivan mielettömästi,tärisin vain ja itkin..pakko kun...
  6. mama06

    Yliaikaiskontrollista

    \ minä ainakin sanoin etten suostu enään lähtemään kotiin,sillä minkäänlaisia supistuksia ei ollut ja olin varman ettei tulisikaan.lääkäri vain totesi että ok,osastolle sitten :D pitää vaan pyytää mitä hauaa niin kyllä ne ymmärtävät. jouduin muutenkin ravamaan loppu ajasta viikottain ultrassa...
  7. mama06

    Hätäkaste nimet

    tytölle oli Ella Mimosa ja pojalle Otto Manu Oliver pojasta tulikin Otto Manu Eemeli eli vain kolmas nimi muuttui :heart:
  8. mama06

    Lappeenrantalaiset huomio!

    vieläkö ystäviä hakusessa?meillä 3kk ikäinen poika,asumme pikisaaressa..vajaan vuoden verran ollaan täällä asuttu,joten melkeinpä kaikki kaverit toisella paikkakunnalla... -heidi :)
  9. mama06

    Yliaikaiskontrollista

    mulla oli yliaikaiskontroli myös tasan rv 42 ja olisivat vielä lähettäneet kotiin odottelemaan mutta en suostunut joten käynnistettiin. suunnilleen 24h meni ensimmäisen käynnistys pillerin laitosta siihen kun poika oli maailmassa. ensin ei meinannut tapahtua mitään mutta sitten kaikki meni...
  10. mama06

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ihania perus suomalaisia nimiä... meillä otto manu eemeli :heart:
  11. mama06

    lappeenranta/lähiseudun äidit hoi!!!

    heips! ois ihana saada uusia tuttuja lappeenrannasta,itse asutaan pikisaaressa pojan 3,5kk kanssa. vajaa vuosi sitten muutettiin tänne helsingistä ja melkeinpä kaikki kaverit siellä..lapselle vauva kamuja,itselle juttu seuraa/kahvittelu seuraa... miten vain heidi_parmanen@hotmail.com :)
  12. mama06

    Mitä mieltä nimestä

    aika ihana nimi, ja Ava on on suloinen eikä mielestäni ainakaan yhtään liian erikoinen. mielummin niin että ihan joka toisella ei ole samaa nimeä.. =)
  13. mama06

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    lappeenrannasta ollaan, poika syntyi 4.7.2006 :heart:

Yhteistyössä