Hakutulokset

1. K

Hoidot jatkuu 2012

Voi Miles, olen suunnattoman pahoillani :hug: Eikö sinulla ollutkin koiria? Nyt otat niistä kaikki lohdutushalit ja pusut irti mitä saat! Voimia!
  2. K

Hoidot jatkuu 2012

Voi Miles. Mä en kestä. Olen täällä hengessä elänyt taustalla ja toivonut parasta. Toivotaan vielä että se todellakin on + :hug: Siitä kun kirjoitit että näit unta että meillä oli tapaaminen, minäkin olen nähnyt sellaista unta. Olisi siis kiva nähdä teitä :) Jos en ole Tanzzzku vielä...
  3. K

Hoidot jatkuu 2012

Kiitoksia vastauksista. Eilen täti "ilahdutti" tulollaan.... mutta taitaa mennä PAS kuitenkin ensi vuoteen kun joulukuu on niin kiireinen... Voi vitsit täällä on jännät paikat monella. Suuren suuret onnittelut Tanzzkulle!!!!:heart: Gizmo, pahoittelut. :hug:Se tuntuu niin pahalta.
  4. K

Hoidot jatkuu 2012

Hei Kiitokset haleista. Ne auttoivat ja olo on hieman parempi muutenkin. Onko teillä kokemuksia, koska kuukautiset alkavat lugen lopettamisen jälkeen, jos on ollu tällainen kemiallinen raskaus? sairaalasta vaan sanoivat että vuoto alkaa lugen lopettamisen jälkeen, mutta lopetin sen jo...
  5. K

Hoidot jatkuu 2012

Hei kaikki pitkästä aikaa. Täällä tapahtunut paljon ja onneksi plussiakin tullut. Onnittelut ja piinailijoille todella paljon voimia ja muuta ajateltavaa. ON: olin syyskuun lopussa punktiossa ja lyhyellä hoitokaavalla mentiin kun viimeksi oli ongelmia munarakkuloiden kasvussa. Nytkin niitä...
  6. K

Hoidot jatkuu 2012

Voi kuinka ihanaa Rödluvan. Mahtavaa että tässä näitä plussia alkaa tuleen. Toivottavasti saadaan lisää plussia vaan. Voi Nuppuska. Olen niiiin pahoillani. Tämä on niin raskasta, eikä näköjään lomamatkakaan itselle auttanut. Minulla vuoto alkoi vasta torstaina, eli siis melkein viikko siitä...
  7. K

Hoidot jatkuu 2012

Hei Kiitos osanotoista! Olette ihania. :heart: Voi Peppi. SuperIhania uutisia. Onneksi olkoon!!!! Nyt peukut pystyssä että kaikki menee hyvin. Hautomo, ihan hirveetä. Olen niin pahoillani puolestasi. Paljon voimia eteenpäin. ON: Ei menkat ole alkaneet vieläkään. Sairaalasta sanottiin...
  8. K

Hoidot jatkuu 2012

Kiitos Peppi :) Unohdin Talvitaikalle vielä tsempitykset piinailuun. Nyt jo parempi mieli. Mutta on tää vaan niin epäreilua!
  9. K

Hoidot jatkuu 2012

Hei ihaNaiset Eihän tästä mitään tullu. Moto, olen pahoillani puolestasi. Mullakin tuli nega :( Oon niin super super surullinen, kun olin ihan varma. Mutta ennen en noita Zumenoneja ole syönyt, niin näköjään ne toi mulle ihan varmat oireet. Tein testin eilen ja varmistustestin tänään...
  10. K

Hoidot jatkuu 2012

moi Miranda, mahtava tilanne. toivottavasti lähtee jakautuun! Voi Almiina, Moto76 ja Talvitaika ja Peppi kumpa meillä kaikilla piinailu loppuisi plussaan. Kuinka aika voi madella näin hitaasti!?! ON: Öklötystä ja rinnat kipeet ja menkkaoireita. Öklöttää välillä niin kovaa että pitää...
  11. K

Hoidot jatkuu 2012

Hei kaikki! Ihanaa Johkunen ja Tanzzzku että teillä alkaa selvitä noi päivät. Sekin stressaa kun ei aikataulu ole tiedossa. Voi Moto, Almina ja Talvitaika. Kuinka tässä järjsissään selviää loppuun asti??? Mulla iski kauhea flunssa eilen ja olen koko aamuyön vaan niistäny. Nyt menossa pp11...
  12. K

Hoidot jatkuu 2012

Moi Voi meitä piinailijoita :S On tää niin - sanonko mistä. No "enää" tää viikko. Eilen kävelylenkillä tuli tosi huono olo ja melkein piti oksentaa... Mietin sitten olisinko sittenkin... tai sitten johtuu lääkkeistä. Tää on niin raastavaa. Meillä ei ole enää pakkasessa yhtään. Piti...
  13. K

Hoidot jatkuu 2012

WAU, onnea Seline. Tanzzzkulle paljon onnea painonpudotuksesta. Oma napa: Ihan hirveetä piinailua. Hulluksi tulee ihan kohta.... Nyt on menossa pp9. Aluksi oli kaikenlaisia oireita, mutta nehän oli lääkkeistä varmaankin. Nyt on enää jäljellä ajoittaiset kuukautiskivut. Ei mitään muita...
  14. K

Hoidot jatkuu 2012

Voi Mörkötys, pahoittelut, tää kaikki on niin väärin. Täällä kanssa pp4 menossa ja nyt yritän kaikkeni etten miettisi tätä asiaa koko ajan. Tää on jotenkin nyt niin kauhean vaikeaa... Nipistyksiä mahassa ollut paljon ja yökötyksen tunnetta, mutta nämä on kaikki joko lääkityksen syytä tai sit...
  15. K

Hoidot jatkuu 2012

Halle B ja Haaveissa toinen suuren suuret pahoittelut. Kuinka elämä voikin olla tällaista. Kyllä sitä ihmettelee, ihmiset jotka eivät hoida lapsiaan, saavat niitä liukuhihnalta, ja jotkut joutuu käymään tällaisen helvetin... Almina ja Moto 76 meillä on sama testipäivä! Oltiin eilen passissa...
  16. K

Hoidot jatkuu 2012

Moiks ja aurinkoista maanantaita! Kävin just lääkärissä ja pääsemme perjantaina PASsiin. Aloitin tänään siis zumenonien lisäksi Luget ja pe olisi tarkoitus soittaa sairaalaan että säilyivätkö alkiot sulatuksesta. Olen niin onnellinen että vihdoin pääsimme tähän vaiheeseen (kun kaksi...
  17. K

Hoidot jatkuu 2012

Hei Olen lukenut palstaa joka päivä, en vain saa hirveästi tekstiä aikaiseksi :) Olen todella pahoillani huonoista tuloksista. Itsekkin pelkään taas todella paljon juurikin sitä. Lääkäri on ens maanantai ja silloin saa tietää siirtopäivän. Tod näköisesti ens viikon lopulla. Syön tällä...
  18. K

Hoidot jatkuu 2012

Moi Talvitaika meillä näyttäis menevän aika samoihin aikoihin nyt. Mulla alkoi Zumenonit viime torstaina. Ei ole kauheesti mitää oireita niistä. Pelkäsin vähän aloittaa tollaset lääkkeet Voi Alexsandria, Tsemppiä ja voimia!
  19. K

Hoidot jatkuu 2012

Hei Kiitos Miles, Minulla on nyt ollut eka ICSI ja eka PAS. Tsemppiä piinailijoille. Toivottavasti pääsen myös niiden sakkiin kohta :)
  20. K

Hoidot jatkuu 2012

Moikka Saanko liittyä ketjuun. Tuntuu että nyt tarvitsee tukea muilta samassa tilanteessa olevilta. Alan olla NIIIIN tuen tarpeessa :heart: Eli meidän historia on sellainen että 2009 todettu lapsettomuus miehen puolelta - ei eläviä siittiöitä Mutta niitä löytyi sitten leikkauksella. eli ei...

Yhteistyössä