Hakutulokset

1. P

YASMINELLEpaketti *apua*

KIITOS Sinulle kun vastasit :D :flower:
  2. P

YASMINELLEpaketti *apua*

Te jotka olette nyt käyttäneen YASMINELLEja auttakaa :) tämä on ihan erilainen kun yasminin paketti . Tässä Yasminellessa on noita pillereitä 3 eri rivissä MISTÄ niistä riveistä pillerit aloitetaan? Kun aloitus päivä on sunnuntai? Kun nuolia menee paketin joka puolella :D Aloitanko...
  3. P

britax römer kid, onko hyvä?

Britax Kid Plus on meillä ollut käytössä nyt kohta 1v. ja olen enmmän kun tyytyväinen!!! Meidän poju on aika kookas poika ja istuin on ihan loistava hänelle ollut. Hyvin pysyy paikallaan ja selkänojan säätö oli kesällä kova sana kun autoiltiin paljon. Suosittelen lämpimästi tuota turvavyö istuinta
  4. P

EHKÄSYAPSELI + JA -

Hei! Te jotka käyttäneet ja tai käytätte parasta aikaa kertokaa ehkäsykapselin + ja - puolia :) meillä ei neuvolassa osattu asiasta oikein sanoa juuta eikä jaata :( Voiko suoraan e-pillereistä siirtyä tuohon kapseliin vai täytyykö välissä pitää joku "tasotus" väli? Kiitos paljon teille jotka...
  5. P

Ehkäisykapseli ja painoraja

Kiitos Jazmiina :) kiitos vastauksesta nyt vain asia puheeksi kunkäydään neuvolassa ;) onko sinulla ollut millaisia kokemuksia kapselista Jazmiina? :D :flower:
  6. P

Mamma 1981 se piti vielä kysyä että paljon se hinta suunnilleen on? minulla ei hajuakaan paljon ns. kierukka maksaa ;) kiitos jos vielä tähän jaksat vastailla :D :flower:
  7. P

Hei mamma 1981 ! Kiitos vastauksesta ja mitä ilmeisemmin otankin sitten tuon kapselin puheeksi neuvolassa kun käyn ensikerralla pojun kanssa :) Olin siinä luulossa että tuo 70kg on se max. painoraja jolle kapseli laitetaan.(itse sen 70kg) mutta tuo oli kiva kuulla että sen saa laittaa...
  8. P

Hei! auttakaa tietävät ystävät! Onko tuossa ehkäisy kapselissa joku painoraja että ei voisi laittaa? muistasin lukeneeni jostain että on? entä laitettaanko vain 1 vai 2 kapselia? Onko se verrattavissa e-pillereihin hormooni määrän puolesta vai onko se keltarauhashormoonia? kiitos...
  9. P

Kaksosten äipät!

Meidän neitoset syntyivät rv 36+2 (sectiolla neiti a) oli perätilassa) ja neito A) 1930g ja 42,5cm b) 2690g ja 46,5cm Tyttöset nyt reippaita 9vuotiaita =)
  10. P

Britax Kid Plus (2006)

Nyt on meilläkin sitten britaxin kid plus istuin ja oikein hyvältä hankinnalta tuntuu kiitos vastauksista :D :flower:
  11. P

turvavyöistuin

Britax RÖMER KID PLUS turvavyöistuin 15-36 kg -Voidaan asentaa istuvaan ja lepoasentoon -Selkänojaa helppo säätää -Erittäin hyvät sivusuojat -Lasten suosima "rallituoli" -Istuinosaa voi leventää lapsen kasvaessa. -Lapsen mukava istua ja nukahtaa pitkillä matkoilla -Nyt uudet entistä...
  12. P

turvavyöistuin

Heippa! me kävimme juuri ostamassa pojalle tämän:(olen britaxista tykännyt kokemuksia 3 lapselta) http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/turvavyoistuimet3-12v15-36kg/britax/kidplus2006/ Ja tyytyäiseltä tuntuu poika kun autossa matkustaa oikein hyvänoloinen ja helppokäyttöinen istuin itse en voi kun...
  13. P

Britax Evolva Ultra

Onko jollain tuota istuinta? onko hintansa arvoinen? :D
  14. P

Britax Kid Plus (2006)

Kiitos kovasti, ihan edullinen istuin tuntuu olevan :) Pysyykö istuin hyvin autossa paikallaan matkan aikana ettei keiku ja keinu puolelta toiselle? :D
  15. P

Britax Kid Plus (2006)

Kiitos vastauksestasi osaatko sanoa paljon oli istuimella hintaa? :D
  16. P

Britax Kid Plus (2006)

Kyseistä istuinta harkitaan kohta 3vuotiaalle pojalle (isokokoinen) onko kenelläkään kokemuksia niin plussat kun miinukset olisi kiva kuulla :attn: :D :flower:
  17. P

Kapselit ??

Kiitos mie! :flower: Ei tuo kuulosta edes kalliilta verattuna nykyisiin pillereihini ;) Täytyypä kysäistä omalta lääkäriltä tuota asiaa kuinka se on kun olen käyttänyt e-pillereitä miten siirtyminen kapseliin onnistuu :) kiitos kovasti teille kaikille vastanneille ja mukavaa pääsiäistä :wave:
  18. P

Kapselit ??

Kiitos vastauksista onko tuosta kellään vielä tietoa että liityykö siihen joku painoraja siihen kapseliin vai vaikuttaako se vaan ehkäsytehon "pituuteen". Voiko suoraan e-pillereistä siirtyä kapseliin vai tarviiko siinä välissä kokeilla minipillereitä? :flower:
  19. P

Kapselit ??

Heippa! Onko teillä kellän käytössä nuo käteen asenettavat kapselit? Onko ollut hyvä? Toimiiko? Onko edelleen niin että sen kapselin ottoon liittyypainoraja? (laitetaan vain alle 70kg ) Kiitos vastauksistanne jo etukäteen :flower:
  20. P

Patapum taaperoreppu

Laitampa tämän tännekkin jos saisin paremmin vastauksia tuola lastentarvike puolella niin hiljaista. eli Onko jollain kokemusta tästä repusta toimiiko niin kuin mainos antaa ymmärtää myös n.2v ja siittä isommilla? kiitos kovasti avusta :hug:

Yhteistyössä