Hakutulokset

  1. sally81

    Minkälaiset vaatteet häihin. Kuviakin voi laittaa :)

    Vero Modassa on ainaki ihania pellavatunikoita. Mä ostin just sellasen valkosen joka sopis varmasti vähän isommallekkin oikein hyvin. Sit joku kiva huivi ja vaikka vaaleat tai ruskeat pellavahousut.
  2. sally81

    Kuva uudesta tulokkaasta!

    Kiitti ku huomautit, tottunu kai laittaan ton pojan synymävuoden yleensä! vielä niin uus juttu et ei osaa! :D
  3. sally81

    Kuva uudesta tulokkaasta!

    (Profiilissa) Joka synty sit 4.6. Ja myös ylpeästä isoveljestä. Sain niin odotetun pikku prinsessan! :heart: :heart: :heart:
  4. sally81

    ~KesäMassut 2007~

    Eipä ole aikoihin tullu taas käytyä tääl. Mä kävin ma np ultrassa ja laskettu aika siirtyki sit lähemmäs. Eli mun la onki 3.6.07 ja synnäri salon seudun aluesairaala. Onkohan ketään muita tolos samaan aikaan sinne synnyttään. =) =) =) :heart:
  5. sally81

    Kurniiko vatsa Salon suunnalla?

    En mäkään olis päässy tuleen ku mies joutu iltavuoroon. Ens kerralla sitte! =) T:molla-maija
  6. sally81

    ~KesäMassut 2007~

    Päivittäjälle! Sain viimein rekistöröityä itseni tänne. Eli Sally05 vois vaihtaa tähän oikeaan sally81. (niin ja kirjotin tuossa vahingossa myös nim. Sally81).
  7. sally81

    ~KesäMassut 2007~

    Heippa hei kaikille. Tänää sain soitettua sit neuvolaan viimeinki. Mulla taas noussu ihan kamala ihottuma päälle. Niin kävi viimekski. Naama punottaa ja hilseilee, kädet hajalla ja olkapäät ihan kamalan näköset. Sain ajan ton takia jo huomiseksi. "Tavallinen" neuvola on sit vasta 6.11. Onko...

Yhteistyössä