Hakutulokset

1. T

ROKOTTEITA VASTAAN

Meillä kans 1 rokotettu (ikävä kyllä) ja 2 rokottamatonta lasta. Uteliaisuus rokottamattomuutta vastaan heräsi,kun 3kk:n rokotus aiheutti lapselleni hirveät krampit ja kouristelut. Ahmin tietoa kaikkialta, ja tulin siihen tulokseen, että ei enää anneta rokottaa ketään. Ajatelkaa nyt itsekin...
  2. T

Hei, pinoudutaan!

olen 25-vuotias kolmen pojan yh-äiti.. Erosin lasteni isästä n.vuosi sitten. Tällä hetkellä opiskelen lähihoitajaksi ja tarkoitus olis päästä tekemään töitä lasten parissa :) Elämä on yhtä hulinaa,mutta ihanaa sellaista :D
  3. T

g: ammattisi

Lähihoitajaksi olis tarkoitus valmistua.. Maskeeraajana myös joskus jotain tehnyt :) Ikää on 25v ja lapsia 3
  4. T

Muita 3-vee joilla vielä tutti?

Meillä kans sama ongelma! Poika täyttää koht 3 ja vielläkin tutti suussa.. Tarhaan kun mennään niin suostuu jättämään sen omaan hyllyyn,mut kun kotiin lähdetään niin jo se on suussa. Varsinkin öisin tykkää sitä imeskellä...Ei taida tehdä hampaille hyvää :( neuvoja kaivattaan! =)
  5. T

meili ystäviä pääkaupunkiseudulta!

Terve! minulla vuonna -00,02 ja 04 vuonna syntyneet pojat. Itse olen 24 vuotias. Laita sähköpostia tulemaan,niin tutustutaan ;) triplat@hotmail.com
  6. T

Miehesi nimi?

Juha-Petri :heart:
  7. T

montako lasta?

Olen 24 ja 5,3 ja 1,5 vuotiaat pojat.Asutaan helsingissä.

Yhteistyössä