Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Heips! En ole aikoihin tänne kerennyt kirjoitellakaan :/ Mutta nyt ilmoittelen vauvauutisista! :) 16.10 syntyi meille kolmas tyttö! <3 mitoin 4250g ja 52cm, rv 39+5. Synnytys käynnistettiin ison koon vuoksi ja onneksi näin :D Kaikki meni hyvin ja suht nopeasti. Nyt totutellaan taas tähän...
  2. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Heips pitkästä aikaa! Mulla taas jostain syystä jäänyt kirjoittelu :/ Liikkeitä alkaa täälläkin ihan mukavasti tuntumaan. Aikaisemmin tuntunut niin, että kun käsi on alavatsalla, niin sitten olen tuntenut möngerrystä ja ihan pieniä potkuja. Mutta nyt viikon sisään alkanut potkuja satelemaan...
  3. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Kiitos Minki! :) Mieliteoista: Aikaisemmissa raskauksissa, molemmat siis tyttöjä, on ollut aivan tajuton suklaan himo. Varsinkin ekassa en voinut vastustaa maraboun daim-suklaata. Vetelin sitä helposti levyn putkeen :D Tokassa ehkä enemmänkin himoitsin jäätelöä. Eli hyvin makealla linjalla...
  4. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Moikka taas pitkästä aikaa tännekin! Tervetuloa Tiituli81. Jännä nähdä vaikka oltais koksissa samaan aikaan. Mulla laskettu aika on 18.10 :) Tulikin mieleen, että tuolla listassa taitaa olla väärä päivä eli jos päivittäjä huomaa, niin voi vaihtaa.. Mutta eipä tolla yhdellä päivällä niin väliä...
  5. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Päivittelenpä minäkin pikaisesti omia kuulumisia. Ultrassa käyty eilen ja kyllähän siellä ihan oikeasti pikkuinen matkassa oli! Mua jännitti niin paljon ennen tuota ultraa ja olo on tosi huojentunut. Ehkä täs pikkuhiljaa uskaltaa olla raskaana :) Turvotusta oli 1cm, nyt vaan toivotaan ettei...
  6. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Heips! Mulla meni kans pääsiäinen ihan syöpötellessä! Pitäisi vähän ryhdistäytyä. Nyt alkuraskaudessa muutenkin oon syöny mitä sattuu. Himo kaikkeen epäterveelliseen on edelleen päällä :D Mulla olis vihdoin tänään iltapäivällä se np-ultra! Oon ihan tosi tosi jännittynyt. En muista, et...
  7. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Sannulille voimia epätietoisuuteen! Tiedän tunteen, meillä toisella lapsella näkyi rakenneultrassa munuisen alla jotakin tummentumaa, ja taisivat olla erikokoisetkin. Kyllä se vaan mielen apeaksi veti, kun ei tiennyt onko kaikki hyvin vai ei. Mutta ne normalisoitui sitten ajan kanssa...
  8. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Vastailenpa galluppiin. Eli eka lapsi syntynyt 39+4. Synnytys käynnistyi lapsivesien menolla aamuyöstä ja siitä 7h:n päästä oli neiti pihalla. Paino 4005g ja 53cm. Toinen tyttö syntyi 41+2 ja taas synnytys käynnistyi lapsivesien menolla. Tällä kertaa olin sitten päiväunilla ja tää tapahtui n...
  9. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Ihana kuulla teidän hyvistä ultrakuulumisista! <3 Vitsi, kun pääsisin itsekin jo ultraan, mutta mullahan ei ole edes tietoa milloin pääsen, kun se mun eka neuvola-aikakin siirtyi vasta ensi keskiviikolle! Mahallaan nukkumisesta. Mä olen aina ollut mahallaan nukkuja ja ikävä kyllä raskaudet...
  10. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Heips! Milk, mulla on tosi paljon repäisykipuja just nopeesti kääntyessä ja noustessa. Hetken koskee tosi kovaa, mutta menee onneksi ohi nopeesti. Johtuu kohdun venymisestä ja ovat vaarattomia. Luulen, että tarkoitat just noita. Ikäerosta. Meillä tytöillä ikäeroa vaan 1v3kk. Ja...
  11. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Anu84:lle voimia! Mulla on itseasiassa huomenna eka neuvola ja jos oikein lasken, niin sillon olis 8+4. Mun muistin mukaan kans olisin mennyt ekasta paljon aikaisemmin neuvolaan. Nyt vasta viime viikolla sain tämän ajan varattua. Onneksi mies pääsee hoitaa lapsia sillä aikaa, niin ei...
  12. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Hei kaikille! Olen välillä taustaillut, mutta nyt vasta sain aikaiseksi kirjoitella! Vieläkö mahtuu joukkoonne? :) Mulla siis la n. 19-22.10. En oo ihan varma, kun kierrot vähän heitelleet. Mutta nyt luulisin, että mennään noin rv 8+0. Kolmas lapsonen olisi tuloillaan :) Muuten vieläkin vähän...

Yhteistyössä