Hakutulokset

  1. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **MEIDÄN KUU!!**

    Onnittelut kaikille synttäneille :heart: Oli ihana lukea teidänkin synnytystarinoita! Nyytti kainalossa palkitsee lopuksi sen helvetin :) Imetys: Sairaalassa vasta muistin, että paras keksintö imetysliiveiksi alussa on tiukka narutoppi! Ei purista mistään, joustaa ihanasti, liivinsuojukset...
  2. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Pikaisesti... TAYS: kaks aiempaa lasta on syntynyt rauhalliseen aikaan, ja nytkin viikko mua ennen synnyttänyt naapuri sanoi, että tilaa oli. Eli olkaa huoleti, tuurista se on kiinni ja todellakin nää työntekijät tekee kaikkensa äitien eteen! On kuulema huomattavasti suurempi riski...
  3. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Killi: Millon tää sun ystävä synnytti? En halunnut teitä huolestuttaa, mutta su-ti aikana kuulin hoitajan puhuvan puhelimeen "joo, mä tuun sinne SVO:lle niin katotaan ketä käännytetään, tänne ei mahdu enää". Eli siis 4a:lla oli parhaimmillaan kaksi potilasta päiväsalissa, mut käytävillä ei...
  4. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Mulla siis alko lauantai sunnuntai välisenä yönä supistella siinä kahentoista aikaan. Sellaista menkkmaista kipua alavatsassa ja selässä, mutta taukoa oli puolituntia. En kuitenkaan osannut nukkua, vaan mietin ja mietin.... Puoli kahdelta aloin sitten tosiaan kellottamaan ja siitä puoli kolmeen...
  5. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Pikaisesti... Kyllä ne supparit oli sitten NIITÄ suppareita, ettei paluuta enää saraalalta ollut. Sairaalassa oltiin n.klo 3.30 ja poika syntyi klo 8.40 sunnuntaiaamuna siis. Ollaan osastolla edelleen, pojan kellastumista seurataan. Myöhemmin lisää... Eli, meille syntyi poika 23.9.2012 klo...
  6. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Täällä mietitään, että lähteäkö näytille vai ei... Onko nää NIITÄ suppareita vai ei... Harjoitussuppareita en ole koskaan tuntenut, vaik lääkärikin on sanonu, et "kyl sua nyt vaan supistaa", mut nyt sit sattuu tuonne tosi alavatsaan ja välillä selän puolelle silleen ikävästi. Oon yrittäny...
  7. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Limatulpasta: Tänään vessassa huomasin jo pikkuhousun suojassa, et valkovuodon sijaan siinä oli jotain läpinäkyvää ja geelimäistä mun mielestä. Sitten kun pyyhin ja katsahdin paperiin, niin siihen jäi selvästi sellainen läpikuultava geelimäinen n. puol senttiä korkea "mato". Kuullostaako...
  8. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Silittämisestä: Täällä yx, joka ei silitä vauvanvaatteita, eikä edes harsoja(tässä kohtaa tunnen pientä noloutta...). Vaikka muuten ystävät tuntevatkin mut "siivousfriikkinä". Sukupuolesta: Esikoinen oli poika ja mun haave oli aina, että jos mahdollista niin kaks samaa sukupuolta lyhyellä...
  9. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Hei, Tänne tulee ihanasti tekstiä. Luen koko ajan, mutten aikaisemmin päässyt tänne loppuun saakka :D Mä kyselin silloin viikko sitten siitä lapsiveden vähäisyydestä. Maanantaina todettiin siis, että lapsivettä on liian vähän ja kontrolli ultraan lähete naapurikunnan puolelle synnäriin...
  10. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    VOI KIITOS IMN!!! Tiedot helpottivat mieltä. Lääkäri(joka on siis pienen kunnan, mutt ÄLYTTÖMÄN HYVÄ JA PÄTEVÄ lasten ja äitiys asioissa, siitä voisin kirjoittaa toisen tarinan...) puhui jotain, että löysi kuitenkin jonkun pienen pallon sitä lapsivettä, mutta mulle jäi epäselväksi, että oliko se...
  11. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Syyskuussa**

    Moikka! Pitkästä aikaa... Hyvähän se on että aika on kulunut näille viikoille nopsaan :D Elikkä täällä voidaan hyvin närästystä lukuunottamatta. Pari kuukautta on närästänyt niin paljon, että se on vaikuttanut jo syömisiini. En ole voinut syödä iltaisin oikein mitään vaikka nälkä on ollut...
  12. N

    Puuhamaasta kokemuksia???

    Kiitos vastauksista! Ehkäpä kokeilemme paikkaa tänä vuonna :)
  13. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Heips! Painosta: Mulle oli viime neuvolassa(rv 24+0) tullut jo 10kg. Tähän asti en ole painoa miettinyt, kun ei ole missään tuntunut ja kaikki ympärillä olevat ovat sanoneet että sulla se paino kertyy vaan mahaan. Neuvolan tätikin kommentoi ainoastaan, että onko turvotusta ja vastasin että...
  14. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    unohtui allekirjoitus, eli nalle_puh 23+4
  15. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Hei! Täällä taas yksi, joka on lukenut ahkerasti, muttei voimia kirjoittamiseen ole ollut. Eli hiljaisesti iloissa ja suruissa mukana =) Anoppi keskusteluun voin lisätä, että täällä on myös viileät välit anoppiin. Tosin minun anoppi ei juo alkoholia, koska on itse kasvanut alkoholistien...
  16. N

    Puuhamaasta kokemuksia???

    Hei, Eli Puuhamaasta kiinnoista kuulla, että minkä ikäisille suosittelette? Meillä on 6,5 ja 4,5v pojat. Onko vesipuisto vanhemmille lapsille tarkoitettu vai jo tämän ikäisille? Puuhamaan nettisivuilta kun en oikeen ota selvää... Lisäksi tarvitseeko aikuisten maksaa sama sisäänpääsymaksu...
  17. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Minki: Mä koetin äskön laittaa sulle yksityisviestiä, onnistuikohan... kun en nää lähetetyissä(ihmettelin vaan...)
  18. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    IMN: kirjoiteltiinkin yhtä aikaa, kiitos kokemuksistasi. Minki: :hug: Mulla on siis ongelmana se hoitoon haku. Pääsin jo vihjailulinjalle, mutta ei riittänyt. Häpeää en tunne pätkääkään, siitä ei ole kyse. Mutta täällä en voi enempää tästä kirjoittaa. Ihanaa, kun joku voi samastua tilanteeseen.
  19. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Minki: Minä kirjoittelin siitä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Kiitti vastauksesta! Mulla on vaan sellainen ongelma ettei sitä aikanaan hoidettu. Sairaalassa hoettiin vain baby bluesia eikä minkäänlaista jatko seurantaa. Jatkossa en sitten itse tehnyt asialle mitään ts. elin...
  20. N

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Toukokuussa**

    Hei pitkästä aikaa! Alkuraskaudesta tuli oltua aktiivisempi täällä, mutta sitten tuli kiireitä(ehkä hyvä niin, kun odottavan aika on pitkä...). Lisäksi mielialani laski rajusti. Taustalla edellisestä synnytyksestä masennus. Nyt pelkään taas luisuvani huonoon kuntoon, mutta neuvolasta ei...

Yhteistyössä