Hakutulokset

  1. V

    Voihan tuskien taival...

    Olen raskaana viikolla 39+3 ja nyt viime perjantaista asti supistellu ja polttanu selkää iha tuhottomasti!! maanantaihin asti ne supparit tuli sellasissä 5-12 tunnin pompseissa n.15 minuutin välein ja sit aina loppuvat muutamaks tunniks kokonaan. On tullu limasta vuotoo ja tuska on välillä lähes...
  2. V

    Jokohan nyt??? ;)

    Kiitos :) näin toivotaan!
  3. V

    Jokohan nyt??? ;)

    Eipä oo ihan heti tullukkaa tänne kirjoteltua mut nyt oli pakko alkaa jakamaan hyvää mieltä ja odotusta muillekkin =) Olen siis viimesilläni raskaana, 39.viikko meneillään ja raskaus ollut enemmän ja vähemmän vaikee koko ajan. Nyt oon kolme-neljä viikkoo valvonu yöt supistuksien takia (nukkunut...
  4. V

    Mitä ajattelette äidistä, joka elää vain lasten kautta?

    jaa a...olen juurikin tuollainen äiti ja omasta mielestäni olen hyvä äiti. Illalla kun lapset nukkuu on miehen kanssa aina yhteistä aikaa ja olemme erittäin onnellisia. Haluamme keskittyä nyt lapsiimme kun ne on vielä pieniä (10v,2x 7v ja 2v +la 6.5.) ja tarvitsevat meitä. Kummasti jo...
  5. V

    Mitä jälkiruokaa vien illanistujaisiin?

    Mutakakkua,vadelmia ja vaniliakastiketta :)
  6. V

    Raskaus ja imetys, apuja!

    minä imetin muutaman viikon yli puolen välin ja sit oli pakko lopettaa kun alkoi supistella joka imetyksen jälkeen kipeesti. Tosin lapsikin oli jo 1v10kk et oli kyllä jo aikakin pistää stoppi sille ennen kun vauva syntyy :) mutta niin kauan voi imettää kun se ei aiheuta supisteluja...
  7. V

    pelko nostaa taas päätään :(

    Elikkäs olen 4 lastani odottava äiti ja kaikissa aiemmissa raskauksissa vauva on ollut "alusta" asti pää alas päin ja nyt sitten pieni nyyttini on päättänyt pysyä väärin päin...viikkoja siis vasta 30 ja aikaahan on ja voi tapahtua mitä vaan mutta kohtu on hidastanut kasvua kun pikkunen vaan...

Yhteistyössä