Hakutulokset

  1. M

    mikä ammatin edustaja saa sinut syttymään?

    Palomies! =)
  2. M

    Vedet katkeaa klo 22

    Vesivahinko ja vesien katkaisu tuttua. :headwall: Meillä todettiin heinäkuun alussa vesivahinko ja siitä asti on vedet ollut pääasiassa poikki. :kieh: Nyt ollaan jo loppusuoralla ja loppuviikosta pääsevät laatoittamaan ja ehkä viikon päästä saadaan vedet takaisin päälle, kun on uudet...
  3. M

    Sokerirasituksessa 2. tunnin arvo 12,4, mitä kertoo?

    Mulle tuli D sopivasti murkkuiässä :headwall: ja kyllä mä kapinoin jossain vaiheessa silloin kovastikin vastaan. Mut sit tajus :attn: , et kaikki on itsestä kiinni ja haluaa kuitenkin niin hyvän elämän kuin mahdollista. Puhuit vanhemmista ja vanhuksista... 2 tyypin diabetes voi tulla...
  4. M

    Sokerirasituksessa 2. tunnin arvo 12,4, mitä kertoo?

    Kyllä tuo aikalailla viittaisi siihen, että diabetes sinulla on. :hug: Olen itse diabeetikko ja tiedän, että suuresta elämänmuutoksesta on kyse, mutta siitä selviää. Pahemminkin voisi olla. Tsemppiä! :hug:
  5. M

    TJOTTAILEEKO kukaan muu täällä?

    :wave: Minäkin tulen tähän ketjuun mukaan. Kotona on 06/06 syntynyt esikoisneitokainen ja toista haaveillaan. Kuparikierukan poistatin 3 viikkoa sitten just ennen menkkoja eli tjottailu alkoi 08/08. Mies on kuitenkin vielä pari kuukautta reissuhommissa eli mahdollisuudet tärppiin on aika...
  6. M

    Kierto kuparikierukan poiston jälkeen?

    :wave: Täällä kans yksi samojen asioiden kanssa pähkäilevä. Mulla viikko sitten poistettiin kierukka ja menkkojen piti alkaa samaan aikaan, mut nyt ne on kohta viikon myöhässä. :$ Tietty jos mun pisintä kiertoa miettii, niin sit on muutama päivä vielä aikaa, mut viime aikoina on menkat...
  7. M

    Kaikki harrastukset pinoon!

    Metsästys, koirat, ulkoilu ja lukeminen.
  8. M

    mitä keräätte?

    Muumimukeja, Disneyn klassikot-dvd:t, muutamia tv-sarjoja bokseina. Ei siis kauheesti oo. =)
  9. M

    Laihduttajat:kertokaa tänään syömänne ruuat!

    Aamupalaksi maustamatonta jugurttia, marjoja ja ruisleseitä. Seitifilee ja salaattia lounaaksi, päivälliseksi nakkikeittoa ja ruisleipä. Välipalaksi Valion mehukeitosta tekemääni lusikoitavaa hyytelöä ja iltapalaksi muroja.
  10. M

    edullinen kirjakauppa netissä?

    Halvimmasta päästä on ainakin www.adlibris.com ja www.suurikuu.fi
  11. M

    Vesirokkoinen lapsi...

    Tytöllä (1v11kk) on vesirokko. Ensimmäinen kellukka tuli sunnuntaina ja nyt niitä on parisenkymmentä. Kuumetta ei ole ollenkaan ja muutenkin virkeä lapsi. Nyt olisikin pari kysymystä... 1. Ulosmenolle ei taida olla estettä, jos ei lapsella ole kuumetta? 2. Kannattaako/saako lasta viedä...
  12. M

    Suositelkaa suoristusrautaa!

    GHD:n rauta on ehdottomasti paras, joskin hintaa on Suomesta ostettuna tosi paljon (~200?). Itse ostin Ebay:stä ja myyjä oli Hong Kongista. Maksoin raudasta postikuluineen 32? ja on se aito ja alkuperäinen.
  13. M

    Kierukka sektion jälkeen

    Minäkin synnytin sektiolla ja 8 kk synnytyksestä laitatin kuparikierukan. Pelkäsin kamalasti, että sattuu, mutta pelko oli ainakin minulla turhaa. Kierukan laitto ei sattunut yhtään ja olin ihmeissäni nopeasta toiminnasta, koska koko lääkärikäynti kesti yhteensä 20 minuuttia. Minulla kierukka...
  14. M

    Kuparikierukka ja kuukautiset

    Mulle laitettiin kuparikierukka helmikuussa n. 8 kk synnytyksen jälkeen. Ennen kierukkaa kierrot oli n.40 vrk, mutta kierukan laiton jälkeen eka kierto venyi ja minäkin olin kauhuissani, että pettikö ehkäisy. :$ Ei pettänyt kuitenkaan, mutta eka kierto venyi siis 2,5 viikkoa normikiertoa...
  15. M

    Kuparikierukasta

    Minulle laitettiin kuparikierukka 8 kk synnytyksen jälkeen (kolmansien menkkojen aikana). Nyt odottelen menkkoja (ensimmäisiä kierukan laiton jälkeen) ja ovat kohta viikon jo myöhässä. :headwall: Tein eilen raskaustestinkin varalta, mutta negaa näytti. Kysymys kuuluukin nyt, että monellako...
  16. M

    Oisko äitejä Simosta???

    :wave: Laitoin sulle yv:tä.

Yhteistyössä