Hakutulokset

  1. H

    Kellä ei ole eikä tule tatuointeja?

    :wave: Ei oo eikä tuu!
  2. H

    Sukunimistä

    163
  3. H

    Lapsesi syntymäpaino ja syntyikö alateitse vai sektiolla?

    Kiireellisellä sektiolla, painoi 4035g
  4. H

    MITEN TEILLÄ?

    Itse asiasssa nauta-sikaa, paloina vedessä, äiti ja isi rasvatonta, lapsi kevyttä maitoa.
  5. H

    Selvä vai pikku hiprakassa vai hönössä jussi?

    Hiprakassa ja syntymähönönä. Poika menee ihanille mummulle ja papalle yökylään!
  6. H

    kuinka moni lähtee torstaina juhannuksen viettoon??

    Me lähetään kanssa torstaina heti kun mies pääsee töistä. Eli jussi alkaa meillä siis tossa kolmen kieppeillä!
  7. H

    Yhdyssanaketju

    maksuaika
  8. H

    Miten sie tään käsität?

    3,70?!
  9. H

    Väärin kuultuja biisejä/biisin sanoja?

    Mä kuulin aluks tän samaten, sitte ihmettelin miten sioille annettu on aikaa. Tästäpä fiksuna päättelin, että se menee oikeesti että; "sioille tarpeeks annettu on kauraa..." :xmas:
  10. H

    KOHTA MAMMAT PÄÄSTÄÄN

    Pikkusen aikaa kesti ennen ku hokasin. Ja äkkiä tv:n ääreen :whistle:
  11. H

    Ystäviä omalta paikkakunnalta-PINO

    Nurmo mukaan :wave:
  12. H

    tässä teille viihdettä, joten tapellaas vähän

    Siis oikeasti... Ei voi olla?!? :| :( :laugh:
  13. H

    ÄIDILLE EHDOLLISTA HEITTELEJÄTÖSTÄ!!!

    :flower: Näin kiillotetaan omaa kilpeä...
  14. H

    Tutkiiko neuvolatäti korvat?

    Meillä terveydenhoitaja neuvolatätinä, ei tutki korvia. Noin pieni lapsi, käy näyttämässä päivystyksessä.
  15. H

    ilman valvontaa

    Ap:lle lohdutukseksi se, että nää menee aina haukkumiseksi!!! Anna lasten leikkiä, mutta pidä itse silmällä. Juttele naapurin rouvan kanssa, että voisiko hän pitää lasta sen aikaa silmällä, kunnes saatte koiralle aitauksen.
  16. H

    Kukaan muu DU & JAG-vaatekerhossa??

    Paketit on erilaisia. Meille veljen vaimon kanssa tulee erilaisia vaatteita, en tiedä johtuuko siitä, että meillä on yhden koon ero vaatteissa. Siis poikia kummatkin lapset.<br><br>
  17. H

    Korvatulehdusexpertit auttakaa

    Joudun vielä vastaamaan, että jos kyseessä pieni lapsi kävisin näyttämässä. Parempihan siellä on turhaan käydä.
  18. H

    Korvatulehdusexpertit auttakaa

    Olen kakkosen kanssa osittain samoilla linjoilla. Mutta jos kyse on pienestä lapsesta, kävisin näyttämässä lääkärillä, varsinkin kun hänellä on kuumetta ollut.

Yhteistyössä