Hakutulokset

  1. V

    Kielellinen erityisvaikeus (dysfasia)

    Hei suosittelen kaikille joilla on dysfasia lapsia niin lukemaan tämän kirjan Pojat - Koti Kirjassa lähdetään liikkeelle ihan vauvaiästä ja päädytään jo lähes aikuisiin poikiin. Mieten he ovat tulleet toimeen dysfasian kanssa ja miten se vaikuttaa tänäpäivänä. .vai vaikuttaako :)
  2. V

    Milloin vauvalle muodostuu jonkinlainen rytmi?

    meillä on jo 6kk ikäinen ja vasta nyt alkaa rytmi olla vakiintunut. Toki olen itse joutunut tekemään töitä sen eteen. Vanhemmistahan se lähtee. Itse tein itseäni varten lapun jota pyrin suurinpiirtein noudattamaan. Viimeistään ysiltä ylös +aamupala, n.11.45 lounas jonka jälkeen päikkärit klo 12...
  3. V

    Hmm..Synnytyskertomus...hieman liioittelun makua

    Siis aivan kamalaa. Itselläni oli myös hankala synnytys vaikka nyt ei mitään tohon verrattuna..niin silti alkoi itkettää. Mietin hetken että miks hitossa? Ja tulin siihen tulokseen, etten ole osannut käsitellä omaa synnytystäni ja työntänyt sen mielessäni taka-alalle jatkuvasti...
  4. V

    Veritulppako? Apuja kaivataan nopeasti!

    Terveysneuvonta 0910023 (10023 - (09) 10023 terveysneuvonta – vastaa aina) Jos teillä on disperiniä tai aspiriinia niin se ohentaa verta..sitä voi aina ensiavuksi ottaa sen 250mg. Mutta soita tosiaan tonne terveysneuvontaan vielä. Toki on hyvin harvinaista että sinun ikäinen e...
  5. V

    Vauvan pään koosta kysymys...

    Meillä syntyessä py oli 34 jonka jälkeen hyppäskin kaikkein ylimmälle käyrälle ja siellä on pysynyt. Nyt ikää 6,5kk ja py on uskomattomat 47,3cm. Itse olen hermoillut joka neuvolakäynnillä asian suhteen, mutta sekä neuvolatädit että neuvolalääkärit ei pidä sitä epänormaalina. Päällepäin vauvasta...

Yhteistyössä