Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Heippa kaikille ja ONNEA kaikille vauvan saaneille ja tsemppiä loppurutistuksiin niille joilla vielä vauvat masuissa. Meillä tietokone reistaillut, joten en oo edes päässyt vielä edes päivittämään että meille syntyi ihana komea poika 30.6. 51cm 3720g rv39+0.
  2. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Jebbis: Tuhannesti onnea:flower: Janssu:Tervetuloa! Tipetsu: Tsemppiä ja Onnea myös sinne! PTT:: Ollaan myös tehty lasten kanssa pari vuotta sitten viimeksi samanlainen reissu lasten kanssa caribiaan ja muumimaailmaan. Ihana kaupunki ja Muumimaailma kiva jos ei ihan täynnä ole ihmisiä...
  3. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    maijamehi: Juu, en saanut arvioo siitä lasketunajan painosta. Näytti vaan että on keski ja yläkäyrän välissä..Olin niin helpottunut kun olin pelännyt paljon isonpaa, niin en sitten tajunnut kysyä sen tarkemmin:headwall: Noh, jos vielä pysyy pari viikkoa sisällä , niin sillon toinen ultra...
  4. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Kolmannen haaveilija:Mulla oli myös eilen ( 36+2) aika äippäpolilla. Kokoarvio oli 3,2kg tällä hetkellä. Nyt oonkin tässä koko eilisen laskeskellu mitäköhän se mahtaa olla syntyessään:confused: paljonkohan painoa tulee tässä lopussa/vko...Meillä aikaisemmat painanu 1. 3750g (39+6),2. 3980g(40+0)...
  5. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    onona: Ompas tosi törkeetä!!! Tälläinenhän on ihan tyypillistä normaalissa elämässä Jorvissa (ainakin mun kokemuksen mukaan..) Yleensä kuitenkin kun on raskaana niin on saanut jotenkin parempaa hoitoa ja palvelua! Ja nopeammin! Tsemppiä ja kestämistä sulle!
  6. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    onona: Voit soittaa suoraan Jorvin äitiyspolille. Itse oon sinne ollut suoraan yhteydessä jos on ollut jotain ongelmia. Mulla esim edellisessä raskaudessa 26viikolla tarkastettiin ultralla vauvan vointi verenvuodon takia. osaavat ainakin neuvoa eteenpäin tai rauhotella jos kuulostaa normaalilta...
  7. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Heippa kaikille! Ompa kiva lukea teidän ultra-kuulumisista! Itse jännitän sitä kovasti. Vielä noin viikko aikaa... Nandel Ties vaikka satuttaisi samaan aikaan osastolle! Mulla se laskettu aika sillon 7.7. mutta varmaankin käynnistellään jo noin viikkoa ennen, jos ei oo ennen sitä...
  8. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Heippa kaikille! Olipa kiva löytää tänne! Vieläkö joukkoonne mahtuu yksi heinäkuinen hellemasu? Olen 32v kolmatta( P05 ja T07) odottava. Laskettuaika olis ekan ultran mukaan 7.7. ja Jorvin sairaalassa olisi tämäkin tarkoitus synnyttää. mileh/32/kolmas/7.7./JS/?

Yhteistyössä