Hakutulokset

  1. D

    Aitoja ihmisiä Länsi-Vantaalta?

    Olen 35v. äiti Länsi-Vantaalta ja kaipaisin arkea piristämään uusia ihmisiä. Odotan toista lastani ja laskettu aika on lokakuussa. Jään siis kotiin syyskuun alusta ja sujahdan vauva-arkeen sitten talven mittaan. Esikoinen on juuri täyttänyt 3v ja erittäin energinen poika :) Etsin siis uusia...
  2. D

    Lokakuun Onnenmurut 2012 **Kesäkuussa**

    Mä olen valitettavan vähän kirjoitellut tänne, kun suurin osa tekstistä on tullut tuonne FB:n puolelle :( Appivanhemmista täällä on ollut paljon hyvää keskustelua. Lämmin halaus niille, joilla on suuria ongelmia omiensa kanssa...Itselläni on sellainen tilanne, että kummankin äidit ovat...
  3. D

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

    Lisäilenpä minäkin hieman kuulumisia. Ristiäiset pidämme varmaankin, kun esikollekin pidettiin. Mies ei enää kuulu kirkkoon, mutta itse olen ihan tapauskovainen ja pidän tuota jotenkin ennenkaikkea kauniina tapana- en niinkään läpeensä uskonnollisena asiana. Mutta kai sitä hieman lapsenuskoa...
  4. D

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Pahoittelut huonoja uutisia kuulleille :( Mullakin mennyt lähinnä taustailuksi, kun ollut töitä niin älyttömästi että koko odottaminen meinannut unohtua :) Tiistaina käytiin nt-ultrassa ja yksi pieni sydän siellä sykki:heart:. Löytyi myös tarvittava määrä raajoja ja pienet jalatkin näkyi...
  5. D

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Ann-ie Lääkemääräyksestä. Lääkäri ei välttämättä tiedä tuosta lääkkeestä vaan ohjaa sinut soittamaan teratologiseen palveluun. Mulle käyttämästäni lääkkeestä, jossa oli tuo sama teksti, kerrottiin vaan että näin lääkeyhtiöt vetäytyvät vastuusta vaikka mitään syytä ei olisikaan... Eli kilauta...
  6. D

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Täällä yksi taustailija myös. Omassa olossa on sen verran kestämistä että iltaisin kun olisi aikaa olla koneella, ei löydy sitten virtaa ja voimia tehdä yhtikäs mitään. En siis pysty kaikkiin kommentoimaan kun ei päässä pysy ajatukset muistissa kahta minuuttia kauempaa... Ensimmäinen...
  7. D

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Mä en ole juuri ehtinyt kirjoittelemaan/lukemaan, kun olen yrittänyt pysyä vain 'hengissä'. Pahoinvointi on koko vuorokauden kestävää, mutta onneksi en oksenna. Olo on silti ihan kamala kun pitäisi jaksaa käydä töissä ja hoitaa esikoista 2,5v... Esikosta tämä olo alkoi vasta joskus vk 8...
  8. D

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Kaikille huonosta olosta/yököttämisestä vihjeeksi: Sea Band. Niitä saa apteekista ja on matkapahoinvointiin tarkoitettu, mutta mulla toimi ihmeellisellä tavalla ekassa raskaudessa. Oikeasti lifesaver, jos etovaa oloa kestää kuukausitolkulla! Mulla on kans ensi viikolla hammaslääkäri.Edellisen...
  9. D

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tiinu: Ultrassa käydään aina synnytyssairaalassa (tai ainakin pk-seudulla) ja ensimmäinen on se niskapoimu-ultra. Ensimmäisessä neuvolassa lähinnä keskustellaan ja mun mielestä tehdään vaan se lähete ultraan. Itse en ajatellut käydä ar-ultrassa vaan vasta tuossa virallisessa eka kerran. Mutta...
  10. D

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Ai niin, kysymyksistä... Miehen reaktio oli hieman hämmentynyt. Tein testin viikonloppuna ja kutsuin miehen katsomaan tikkua. Siihen sitten tietysti tuli ihmettelemään 2,5v:n. Miehen kommentti oli " no mä vähän arvelinkin jo" :) (päivällä riidellessä olin siis huutanut kitapurjeet liehuen...
  11. D

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hieman (lievästi sanottuna) hämmentyneenä ilmoittaudun joukkoon.... Ikää on (jo) 35v. ja toinen lapsi olisi ilmeisesti tulossa.Laskettu aika ehkäpä 9.10.2012? Ensimmäinen on 2,5v erittäin reipas ja elämäniloinen poika:). Plussausta yritän edelleen sulatella, sillä vaikka tiedämme toki miten...

Yhteistyössä