Hakutulokset

  1. M

    Kuvia plussatesteistä

    Nyt on malttamaton testaillut uudestaan. Ja on kyllä niin selkee että minäkin uskon :) Aijaa.com - 9535634.jpg Jos oon jo nyt huolissani plussan säilymisestä niin tulee tosi pitkä loppuelämä kun lapsestaan saa huolehtia niin kauan kuin itsessä henki pihisee. :D
  2. M

    Kuvia plussatesteistä

    Olen niin malttamaton tuon testailun kanssa, koskahan kannattaisi testata uudelleen jos haluaisi että testiviiva vahvistuisi..... ?Tänäänhän piti tietenkin jo testata uudestaan ;), suunnilleen samanvahvuinen viiva kuin eilenkin tuli. En tiennyt että oon näin malttamaton, vaikka malttamattomaksi...
  3. M

    Kuvia plussatesteistä

    Kovasti luotan minäkin että oikeasti plussaa olisi tuo, ikinä ennen ei ole ollut minkäänlaista viivaa tuossa vasemmalla puolella ja nyt ihmettelen että kuinkas nyt noinkin selkeä. Tai no kyllähän minä sen varsinaisen syyn tiedän. Nyt pitää kyllä vain toivoa että viiva vaikka vahvistuisi ja...
  4. M

    Kuvia plussatesteistä

    Hei vaan, liitynpä minäkin toiveikkaiden kerhoon. Tänään sain first signal raskaustestillä seuraavanlaisen tuloksen. Aijaa.com - 9516259.jpg Piti rikkoa tuo testin muoviosa irti kun ei tahtonut sen ikkunan läpi saada edes tällaista kuvaa. Mielestäni luonnossa viiva on vieläkin tummempi...

Yhteistyössä