Hakutulokset

  1. T

    Gallup: erikoisin nimi, joka on tullut vastaan ?

    Noel on joulu ja pojan nimi Noël. Sen tyttöversio on Noëlle.
  2. T

    Gallup: erikoisin nimi, joka on tullut vastaan ?

    Lakriima tarkottaa kyyneltä! Se on myös melkein yden sielunmessun osion nimi.
  3. T

    Naiset kertokaa!

    Hehe, mulla oli vähän aikaa sellanen rakastaja joka tuli tosi nopeesti (n. 5 min). se väitti että sen vaimo ehtii tossa ajassa saada orgasmin "joka kerta". En kyllä ole ikinä kuullut noin nopeasta naispuolisesta "ampujasta" - varsinkaan emätinorgasmin puolella. Uskon että vaimo on hyvä...
  4. T

    Seksinpuute parisuhteessa

    Niin mä joskus teenkin jos mennään eri aikaan nukkumaan. Muttei se ole yhtä kivaa. Toka varvi on kiva koska silloin on niin liukas :p
  5. T

    Kaksikieliset taaperot

    Moi, olen itse kaksikielinen ja mulla on nuorempia sisaruksia - kaksikielisiä. Lisäksi mulla ja miehelläni on eri äidinkieli, joten meidänkin kolme lasta on kaksikielisiä. Veljellä on myös erikielinen vaimo. Kokemusta on siis seitsemästä monikielisestä puhumaan opettelusta. Jokainen näistä...
  6. T

    Seksinpuute parisuhteessa

    Mä hluan ERI TAVALLA kun mun mies. Mä haluaisin mieluummin kahteen kertaan, koska toka kerta on herkumpi. Mies yleensä silloin jo nukkuu ja joudun tyydyttämään itseni yksin :-( Mies toisaalta haluaa sen yhden kertansa JOKA PÄIVÄ... Minä voisin ottaa joka toinen päivä tuplavarvin.
  7. T

    Onko joku kokeillut, 2 miestä ja 1 nainen?

    Kiss me deadly:lle: Kuvasit osuvasti myös meidän parisuhdetta: ei meitä kai eroamaan saa vaikka on todella koettu sekä hurjat hurmiot että hyytävät kylmät kaudet. Kaveruus on kasvanut. Minulla on vakifantasiana olla mies+kaksi naista. Olen myös fantasioinut osat toisin päin. Minusta naisen...
  8. T

    Perheenäitien seksielämä

    Hyvä gallup! tässä oma vastaukseni + yksi lisäkysysmys. 1.Miten vanha olet? 43 2. Montako lasta? 3 3. Oletko ammatti-, keskiasteen vai akateemisesti koulutettu? Akateeminen 4. Miten usein teillä on seksiä? 7 krt viikossa silloin kun ei kumpikaan olla työmatkoilla (matkustetaan...

Yhteistyössä