Hakutulokset

  1. J

    Jouluntähdet 2005

    Hei. Sainpahan näin hiukka sateisen päivän ratoksi aikaseksi tulla kirjoittelee tänne. En ollut näköjään hetkeen edes täällä käynyt, kun en tuota MammaRiian kirjoitusta nähnyt. Jaksuja kovasti sinulle. Kuulostaa teidän elämään verrattuna meidän elämä jotenkin aivan liian helpolta. Meillä...
  2. J

    Jouluntähdet 2005

    Moikka. täältäkin suunnalta. Nyt oli ryhdistäydyttävä, kun niin moni muukin. Gerberalle, vielä halit uudemman kerran. :hug:, tippa tuli silmään, vaikka äitisi poismenon tiesin niin silti se liikuttaa edelleen. Ihanaa kun olet saanut omaa aikaa ja muutakin tekemistä kuin työ. Tiedän...
  3. J

    Jouluntähdet 2005

    Moikka! Hiljaista täällä, mut jospa taas joku kirjoittelisi mun jatkoksi. =) Meille ei mitään hirveen uutta kuulu. Tai no sellaisi juttuja josta ei vielä enempää, kuhan selvii varmaksi tai sit männöö mönkään niin kerron. miehen hommiin liittyy, niin että ei sen suurempaa tai no sit männöö...
  4. J

    Jouluntähdet 2005

    Moikka. Peppi, älä nyt vielä kirvestä heitä kaivoon ettei kesällä nähtäis. kauankos mie sinne päin ajelen päiväkeikalla vaikka. et sie nyt joka päivä töissä ole. katotaanhan nyt kun sinne asti päästään. :) Mulla vielä 2 iltaa ja la aamuvuoro sit pääsis lomille. Ihanata. :) käpyselle...
  5. J

    Jouluntähdet 2005

    Heippa. Pitkästä aikaa minäkin jaksan tänne kirjoitella. huomattavasti mun puolelta vähentynyt tää kirjoittelu kun ei ole enää yövuoroja milloin on aikaa viettää koneella. On niiiiiin liian outoa ja normaalia tää arki meillä nykyään. viikonloppuja olen töissä, mut yleensä aamuvuoro ja...
  6. J

    Jouluntähdet 2005

    Heippa! Oikein ihanaista vuotta 2012 tähdet ja mammat sekä isukit. :hug: Minä viettelen vimoista yötä vähään aikaan töiden merkeissä. Pikkasen on kotonakin laskettu että monta enää jäljellä. viikonloppu illat vielä teen tässä vanhassa paikassa sit ensi maanantaina siirryn uusien juttujen...
  7. J

    Jouluntähdet 2005

    Heippa! Hyvää aatonaattoa kaikille. ei vaan jotenkin ole yhtään joulutunnelma päällä, ehkä se jossain vaiheessa tulee. Kaizalle, ihan hirmuisen paljon onnea sekä miehellesi myös. :flower::hug: Meillä pidetään Miikan kaverisynttärit loppiaisen aattona ja kutsuttuja kavereita on 7. yhdet...
  8. J

    Jouluntähdet 2005

    Moikka! Vapaapäivien alkajaisiksi tulin kirjoittelee teille. mulla on siis 5 vapaata. itsenäisyyspäivänä sitten iltaan töihin. näillä vapailla on tekemistä ihan mukavasti niin ei pääse kyllästymään. tänään ollaan Mikkiksen kanssa kaksin vapaalla. huomenna on ihan mun oma päivä. käyn...
  9. J

    Jouluntähdet 2005

    Heippa hei! Kuukausi vierähtänyt näkölään viime käynnistä tai siis kirjoituksesta. oonhan mie lukemassa käynyt. yövuoroa minäkin viettelen. meillä näyttää olevan Kattinkan kanssa samanlaiset puuhat, mutta minä teen kyllä niitä päivävuoroja vielä lisäksi. tää ja ensi yö vielä valvottavana...
  10. J

    Jouluntähdet 2005

    Moikka. yökköilen taas pitkästä aikaa. on näköjään tää kirjoitus juttukin ehtinyt välissä muuttua. :) Minä olen vaihtanut toiselle osastolle töihin ja en tykkää yhtään. toivon että vuoden vaihteessa pääsen koko talosta pois muualle. Meidän perhe-elämä menee ylä-ja alamäkiä sopivan...
  11. J

    Joulutähdet 2005 elokuun pinoon

    Moikka. :D käpysen viljamille ihan hirveesti toivon ettei olisi mitään hirveen vakavaa. tsemppiä paljon. Mitäs meinasit käpynen alkaa tekee??? 'utelias' kattinka, niin ei varmasti arvannut miten pitkän ketjun saa aikaiseksi. ja pitkiä ystävyyssuhteita. =) edelleen odotellessa sitä hyvää...
  12. J

    Joulutähdet 2005 elokuun pinoon

    Heippa taasen. Siis onko Kaizalla jo noin pitkällä toi koulu..minusta ihan tuntu että sinä ihan äskettäin kerroit siitä ammatinvaihdos hommasta sun muusta. mites pitkällä peppi sit jo on? tsemppiä molemmille, kun jaksatte uurastaa opiskelujen ja perheen parissa. minä olen vaan laiska...
  13. J

    Joulutähdet 2005 elokuun pinoon

    Moikka! pitkästä aikaa jos kirjoittelis yöjuttuja...toinen ja samalla viimonen yö tällä erää. Meillä kesäloma tuli ja meni. Puuhamaassa kävin poikien kanssa. Samalla reissulla käytiin moikkaa Gerberaa ja poikia. =) Muualla reissussa ei sit käytykään. Mies ja Aleksi kävivät särkänniemessä...
  14. J

    Joulutähdet 2005 heinäkuun pinoon

    Moikkelis. pidetäänhän nyt hiukan ketjua pystyssä...mulla menossa töissä viimeiset 8h kohta ennen vapaata ja viikonloppua sekä sen jälkeen alkaa LOMA!!! =):cool: ihan parhautta. Me käytiin tänään Miehen ja Miikan kanssa tivoli seiterässä. aivan extempore. piti eka mennä visulahteen...
  15. J

    Joulutähdet 2005 kesäkuun pinoon

    Metku: oltiin näemmä kirjoiteltu samaan aikaan..ihanhan täällä sutina alkaa oleen palstalla.. :) siis toihan on loistavaa jos 18.pvästä eteenpäin olette liikenteessä. minä eilen laitoin naamassa viestiä kaikille, mut unohdin sinut pois. ANTEEKSI :( laitan sulle viestiä sitä kautta. niin pysyt...
  16. J

    Joulutähdet 2005 kesäkuun pinoon

    Moikka taas.:) Piti kaizan kirjoituksia tulla kommentoimaan ja muutenkin lörpöttelee...:) Ymmärrän pointisi tuosta vertaistuesta...ja siitä miten täällä on pidemmän aikaa kirjoiteltu. Jotenkin ei ole itse ainakaan osannut kirjoittaa enää entiseen tapaan. täytyy yrittää. :) Ai että olisi...
  17. J

    Joulutähdet 2005 kesäkuun pinoon

    Yömoikka! Hommissa taas yllättäen.. :) Yhtään en kyllä kerennyt/nukuttanutkaan päivällä, joten 24h valvotaan nyt putkeen ja sit nukutaan taas jokunen tunti. ensi yö vielä sit 3 pvän vapaat. Vapaat meneekin jalkapallon merkeissä. Mikkeli-turnaus Aleksilla ja pelejä riittää aamusta...
  18. J

    Joulutähdet 2005 kesäkuun pinoon

    Heippa taas. Ajankulukseni jos jotain taas kirjoittelisin kun yöhommissa painiskelen. Metkulle, piti sanomani että ihanaa kun teillä on viikonloppu vailla suunnitelmia, siis ettei ole mitään pakollista. :) minä niin kovasti odotan sellaista hetkeä, toivon että juhannuksena olisi. vaikka...
  19. J

    Joulutähdet 2005 kesäkuun pinoon

    No niin ja minunkin korteni kekoon kannettakoon, ettei pino kaadu. :) yöhommia teen taas yllättäen. kuukausi vielä ja sit koittais LOMA :) kivaa. odotan sitä ettei tartte mihinkään mennä millään aikataululla. koska meillä ei todellakaan ole mitään suunnitelmia. Peppi, mun loma siis 18.7-14.8...
  20. J

    Joulutähdet 2005 kesäkuun pinoon

    Öitä. yöhommissa olen..joten voisin rivin pari kirjoittaa.. ettei ihan pino vetele viimosia. :O Meillä on koiravauva perhe arki alkanut hyvin. perjantaina tulee jo 4vkoa täyteen yhteiseloa. Aivan mahtava yksilö, sosiaalinen ja sopeutuvainen mihin vaan. Sisäsiistiksi ollaan opeteltu ja...

Yhteistyössä