Hakutulokset

  1. K

    Vatsan koko rv 22 ja vaatekoon muutos

    Kiitos vastauksista! Yritin ehdotella löysämallista mekkoa, mutta nyt olis tarjolla tämä ja tämä olis oikean värinen. Mekko ei ole mikään raskausmekon mallinen, vaan aika tyköistuva malli. Tuntuu oudolta ostaa "raskausvaatteita" nyt kun on vielä niin alussa eikä tiedä miten maha paisuu. Hassua...
  2. K

    runsas valkovuoto

    Mullakin vähän turhan runsas valkovuoto.. No, parempi se kuin menkat ja epäonnistunut raskautumisyritys ;)
  3. K

    Miksi äitiyspakkaksissa on yleensä enemmän poikien värisiä vaatteita kuin tytön?

    Mä olen antanut Kelalle palautetta kyseisestä asiasta. En yhtään tykkää nykyisestä pakkauksesta ( ja ihan yhtä poikamaisilta edellisetkin näyttivät) Voihan sekä tyttö että poika käyttää värejä, esim keltaista, violettia tai limen vihreää. Liikaa vaaleansinistä ja poikavihreää. Ruskeatakaan en...
  4. K

    Vatsan koko rv 22 ja vaatekoon muutos

    Hei! Mä tarvitsisin pikaista apua. Olen juuri vasta plussannut ja nyt pitäisi jo ostaa kaasomekko häihin. Häiden aikaan olen viidennellä kuulla raskaana mikäli kaikki menee hyvin. Kuinka suuri vatsa on rv 21-22? Tiedän että se on täysin yksilöllistä, mutta tarviin mielipiteitä tähän...
  5. K

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Mun oireet osuivat oikeaan. Plussaa näytti kun tein testin :) Suurimpana oireena edelleen valtava väsymys ja uupumus varsinkin iltapäivisin ja iltaisin. Eikä menkkoja tosiaan näy. Silti pelkään, että jos testi näyttikin virheellisesti positiivista... No, pian se selviää kun pääsee neuvolaan :)
  6. K

    'kuvitellut' raskausoireet, tuliko + ?

    Oletetun ovulaation ja hedelmällisimpien päivien aikaan teimme kaiken just niinkuin piti ja nyt alkaa vähän toivo jo herätä, että josko olis tärpännyt :) Menkat on nyt viitisen päivää myöhässä eli kp 34. Mulla on ollu seuraavanlaisia oireita: -Joitakin päiviä ovulaation jälkeen rinnat/nännit...
  7. K

    "raskausoire"-ketju

    Ihana huomata, että on muitakin hötkyilijöitä :) Järjellä ajateltuna pidän hyvin epätodennäköisenä sitä, että olisin nyt raskaana. Kuka nyt oikeasti ensimmäisestä kierrosta ilman ensimmäisiäkään mekkoja tulee raskaaksi? Lopetin pillerit vasta tammikuun 13. päivä, mutta vuoden vaihteessa...

Yhteistyössä