Hakutulokset

1. N

Huhtikuun hurmurit 2014 ~ heinä- ja elokuussa ~

Heip! kiitoksia listan teosta ja kyllä minut tuohon listaan saa lisätä minun puolestani, tuli jo tämä ryhmä niin "tutuksi". Eli nemiah/26/toinen/HYS Oireiluna tietysti rintojen arkuus, maitoakin on jo tullut. Näin kävi edellisen kanssa että kaikki tapahtui niin alussa ja loppuajan saikin olla...
  2. N

Huhtikuun 2014 odottajat??

--
  3. N

Kahvitellaanko? Lenkkeilläänkö? Lue tämä Hyvinkääläinen 1-2-vuotiaan äippä :)

... Heipä hei hyvinkääläinen äiti! Ikä ei ole mitenkään kiveen kirjattu, ota rohkeasti yhteyttä jos lenkkikaveri puuttu tai vaan auringonottokaveri :)
  4. N

Kahvitellaanko? Lenkkeilläänkö? Lue tämä Hyvinkääläinen 1-2-vuotiaan äippä :)

Heipä hei! Tässä jo vuoden päivät ollaan etsitty kaveria 26- ja 1,2 - vuotiaille :) Asun Hyvinkään Kirjavantolpalla ja päivät puuhaillaan pojan kanssa. Käydään avoimessa päiväkodissa n. 2 kertaa viikossa ja liikutaan ulkona päivittäin. Tykätään käydä kylässä, tykättäis jos joku kävisi...
  5. N

Surettaa ja kaipaan tukea :'(

Huh taas ihan jännityksellä tulin ketjua lukemaan. Varsinaisesti en saanut neuvolassa kerrottua täysin mitä hain, mutta ensi viikolla on aika lääkärille vielä tämän ihmiskammoni takia, en varmaan saa koskaan ylitettyä sitä kynnystä mennä juttelemaan kellekään. Ellei sieltä sitten pistetä...
  6. N

Hei jälleen, ihan pelotti tulla lukemaan vastauksia kun on ihan outoa tällä lailla vaan avautua tuiki tuntemattomille, ei yhtään minun tapaistani ja sitten yllätyn joka kerta positiivisesti kun kukaan ei ole sanonut pahaa sanaa, jostain syystä aina oletan pahinta. No tuossa oli paljon hyviä...
  7. N

Kiitoksia useista, tukea ja lohtua antavista viesteistä. Olihan sieltä toki päässyt joukkoon kommentti kuinka minun pitäisi lenkittää sitä koiraa, koska se tarvitsee liikuntaa. Noh, kuka sanoo ettei saisi ja toiseksi, joillakin ei ole pihaa ollenkaan, eli ei nyt kannata maalata pirunkuvia...
  8. N

kiitoksia sanoistanne :) Näin "hyvin" nukutun yön jälkeen miettii koko juttua taas yhtenä toisten joukossa, vähän ajatellen kuten aina "että mitäs olin niin kömpelö että kaaduin" tai jotain muuta vastaava itsesyyttelyä.. Jossain vaiheessa jopa kirosin sitä ohikävelijää joka ei edes pysähtynyt...
  9. N

pakko vielä lisätä että olen itkenyt 5 tuntia,ei varmasti tule uni kun miettii kaikkea mitä mies haukkui, ei välitä mitä minulle käy ollenkaan että vaan muksu takia, joo no enpä mä olisi ilman mahaa mihinkään lekuriin lähtenytkään!Minun olisi pitänyt lähteä pois,viimeksi hän heitti minut ulos...
  10. N

Mulla on niin paha olla tämänpäiväisestä ja ei ketään kelle puhua, joten kirjoitan tänne jos joltakin kuulisi lohduttavan sanan tai kaksi. Olen rv 35 +1, tänään ulkoilutin avomiehen ylivilkasta koiraa ja se riehaantui niin lujaa etten saanut sitä pidettyä aisoissa kun se kiskoi, että kaaduin...

Yhteistyössä