Hakutulokset

  1. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Heippa kaikki! Ensinnäkin hirmuisesti voimia ja kärsivällisyyttä piinailijoille ja hoidon alkua odottaville! Toivottavasti nyt kesätauon jälkeen rytisee plussia tähän pinoon! HaaveissaToinen selkee plussahan tuo näyttää olevan! Tsemppiä ja vauvaliimaa toivotan.:flower: Se miksi aloin...
  2. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Sintu74 huima jännitysnäytelmä käynnissä! Kyllä tuo nyt vahvasti ihan raskaushormoneista johtuvalta plussalta vaikuttaa. Testailu on ihanaa, kun viivat sen kun tummenee. :) pepponen tsemppiä huomiseen testaukseen! Toivotaan varpaat pystyssä, että plussaa näyttää sinullekin! Minäkin siis...
  3. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Onlyer, :hug:. Ei oo liikaa pyydetty todellakaan.. Todella toivon, että kolmas kerta toden sanoo! Onpas hauskaa, kun teitä piinailijoita on nyt noin runsaasti. Kaikille tasapuolisesti isot tsempitykset!!:heart: Mut voi siirtää plussanneisiin, koska raskaanahan tässä ollaan. Ei voi tietää...
  4. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Tänään siis käyty veritestissä ja äsken tuli soitto klinikalta. Hcg arvo oli 351, eli tukevasti positiivinen.:) Iik! Varasin samalla ajan varhaisultraan ja sain sen vkolle 7+2 eli kesäkuun puoleenväliin. siihen saakka sitten taas tai oikeastaan edelleen piinaillaan.. Niinkuin Vanil sanoit, on se...
  5. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Tsemppiä kaikille uusille piinailijoille!! Nyt onkin vähän enemmän näitä kahden tai jopa KOLMEn alkion siirtoja. InMyDreams, juu kertomaan sitten siirron jälkeen miten kävi. Vanil, tsempitykset viimeisiin piinapäiviin!! Pidän peukkuja pystyssä sulle. =) Mitenkäs Onlyer jakselee?? Inkku1...
  6. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Kevät87, tervetuloa mukaan ja tsemppiä huomiseen punktioon! Tervetuloa myös Sufka. Asiaa kirjoitit ja toi samainen biisi koskettaa myös minua paljon. Meillä oli ensimmäinen hoito naikkarilla ja täytyy sanoa, että se meni ihan pyllylleen koko hoito. Yhtään ei saatu pakkaseen ja tuoresiirrosta...
  7. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Talvitaika, hienoa, että pääsette tositoimiin ennen kesää. :) mariq, älä vielä luovuta. Jospa se plussa nyt pysyisi! Peukut pystyyn! Vanil, tänään ollut jotain nippailuja ja järkky turvotus nyt illalla. Johtunee lugeista.. Väsyttää kans armottomasti, vaikka nukun 9h yöunia. En kyllä ala...
  8. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Pahoitteluni kaikille negan saaneille. Voimaa jatkoon ja halleb, sulle erityisen paljon suuntaan lohtuajatuksia. Tanzzzku, hoidon odottaminen on hanurista. Tsemppiä ja onneks kesä koittaa niin aika menee nopeemmin. Tervetuloa uusille palstalaisille! Toivottavasti ette joudu kauaa täällä...
  9. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Pikainen päivitys. Pitää puhelimella kirjoittaa, kun kone ei toimi.. Punktiosta selvittiin kunnialla. Oli paljon miellyttävämpi kokemus, kuin naikkarilla, jossa olin aivan kuuppa sekaisin lääkkeistä.. Nyt siis yksityisellä. 12 follia, 10 solua. Nyt jäi vähän epäselväksi vielä se, että oliko...
  10. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Täältä vaan omaa napaa.:ashamed: Huomenna punktioon. Sormet ja varpaat pystyyn, että siellä kans jotain on. Ei juurikaan oo tuntemuksia. Maha joo turvoksissa hiukan, mutta ei juilimisia, ei mitään. Ihan niinkuin siellä ei yhtäkkiä enää olisikaan yhtäkään follikkelia kasvamassa..Ultrassa...
  11. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Heipparallaa vaan kaikille! Nyt taas aktivoiduin, kun oma hoito alkoi tänään Puregon pistoksilla. Olen kyllä seuraillut teidän muidenkin taivaltanne täällä ihan melkein päivittäin. Lähdettiin yksityiselle tähän toiseen ICSIin, koska naikkarilla sanoivat jo pariin otteeseen, kun yritin...
  12. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Sorry nyt tulee vaan omaa napaa.. Just bongasin menkkojen tai ainakin tuhrun alkamisen. Mulla kp 20 nyt enkä todellakaan olisi vielä ainakaan viikkoon odotellut vuotoa alkaneeksi, koska tää vasta eka normikierto joulukuun ICSIn jälkeen. Olin varautunut jopa siihen, että kierto venyisi...
  13. P

    Hoidot jatkuu 2012

    mariq: Iiiso voimahali! :hug:. Äärimmäiset pahoittelut. Kaarne: Eläpäs vielä heitä kirvestä kaivoon. Peli ei todellakaan ole vielä menetetty. Testipäivään nyt malttaisin odottaa! Kehrä: tervetuloa mukaan ja tsemppiä hoitoihin! :) johkunen: Rentouttavaa lomaa!! Meilläkin siis sama...
  14. P

    Nimi harmaalle poikakissalle!!

    Mun harmaan kisun nimi oli Harmi. :)
  15. P

    Hoidot jatkuu 2012

    miles: Ihanaa, kun pidät meidän palstaa ajantasalla! Meidän 2. ICSI menee huhtikuulle. Pöh, kun ei malttais odottaa!:saint:
  16. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Voi ei syssy! Olen todella pahoillani.:( Tammuskalle tsemppiä luomuiluun! Sitä täälläkin harrastetaan.. Sartsa00: Onnea ja päivä kerrallaan!:flower: Varovaiset onnittelut haamuilija Kebri82. Meg pahoittelut negasta.:| nuppuska: Mulla oli kanssa Lutinukset 3 kertaa 100mg pvä. Vuoto...
  17. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Iltaa leidit! En ookkaan ehtinyt paljoa käydä lukemassa teidän kuulumisianne, kun oon rampannu asuntonäytöissä. :) Näyttää siltä, että täällä tapahtuu paljon! Onnitteluja plussanneille!!:flower: Piinailijoille pitkää pinnaa! Mä päätin, etten enää testaa ennen veritestiä. Mulla siis dpo 11...
  18. P

    Hoidot jatkuu 2012

    nuppuska: Mulla ainakin viimeisenä Synarela päivänä otin aamu- ja ilta-annoksen normaalisti.
  19. P

    Hoidot jatkuu 2012

    Tammuska: Suuren suuret pahoittelut!!:( Itse menen kanssa kontrolli-labroihin maanantaina. Kotona tehdyissä raskaustesteissä viiva vaalenee koko ajan. Hautomo: Tuhru ei todellakaan ole välttämättä huono merkki. Joillakin rakkailla raskautuneilla ystävilläni ( ja heitä on aikas monta...) on...
  20. P

    Hoidot jatkuu 2012

    pepponen: Kiitos vastauksestasi. Sitä yhtä välikiertoa meillekin luultavasti suunnitellaan. Toivottavasti seuraavalla kerralla saataisiin kummatkin pakkaseenkin jotain. Sartsa ja Sintu: ihan varmasti on hyvä ajatella myös henkistä hyvinvointia ennen seuraavaa yritystä. Sillä kai kuitenkin on...

Yhteistyössä