Hakutulokset

  1. F

    Mahtavaa! Aurinko paistaa taas olohuoneen ikkunoistakin!

    Tosin näkee riittävän hyvin, kuinka likaiset ikkunat, ei haittaa:D Ihanaa, kun päivä on jatkunut.
  2. F

    Jos olisikin tapana, että ihmisen nimi vaihdetaan

    silloin kun hän on vaikka 15-, 35- ja 55-vuotiaana, niin olisiko se hauska juttu? Eikä siinä olisi mitään vaikeuksia, se olisi ihan yleinen käytäntö. Kaksi ekaa saisi vanhemmat päättää, 15-vuotiaan mielipide otettaisiin jo huomioon. Saisi myös olla vaihtamatta, jos olisi tyytyväinen ekaan tai...
  3. F

    Katsotteko itse tai tiedättekö jonkun muun katsovan tuota Uusi päivä-sarjaa?

    En muista siitä koskaan palstalla keskustellun, enkä ole sitä itse katsonut. Äsken oli telkkari taustalla auki ja luulin ohjelman olevan Salatut elämät, mutta kanavakin oli väärä :D Kauhean kökön kuuloista replikointia. Muistan kun tuo sarja alkoi aika kauan sitten, mutta tuosta ei kuulu koskaan...
  4. F

    Kauanko Facebook on ollut olemassa?

    En muista.
  5. F

    Lapset vanhempien jalanjäljissä?

    Mitä ajattelet siitä, että lapset lähtevät samalla alalle kuin vanhempansa? Minä en ole koskaan toivonut, että omat lapseni lähtisivät samalla alalle kuin me vanhemmat olemme. Pidän työstäni kyllä, mutta en toivo sitä samaa vastuuta ja tiettyä painetta omille lapsilleni. Toivon heille jotain...
  6. F

    Ensimmäisen kerran tänä vuonna!

    Minulla on tylsää! Sen voi kyllä toisaalta ottaa hupina senkin, niin harvinainen vieras.
  7. F

    Extreme- mitä se tarkoittaa sinulle?

    Mikä on sinun kirjoissasi extremeä, sellaista johon et ihan helposti ryhtyisi?
  8. F

    Mistä olet vihainen?

    Oletko jostakin nyt juuri vihainen? Minä en ole =)
  9. F

    Katsoitteko eilen Vanity Fairin ykköseltä illalla?

    =) Olisi kysymys, jos katsoneita löytyy
  10. F

    Arvioi tuttavapiiriäsi

    Kuinka suuri osuus tuntemistasi ihmisistä sinun käsityksesi mukaan on uskovaisia? Olen miettinyt, että kuinka suuri osuus väestöstä Suomessa on uskovaisia, olipa se usko mikä hyvänsä? Entä evlut-seurakuntiin kuuluvista? Luulen, että on melko harhaanosuva käsitys monella tästä asiasta...
  11. F

    Muistutus: Ylpeys ja ennakkoluulo alkaa klo10

    Austen-faneille ilonpäivä, koko sarja yhtä kyytiä!! Teemalta klo10!!
  12. F

    Jos on käynyt armeijan, voiko enää alkaa sivariksi, eikä

    mennä kertausharjoituksiin? :saint:
  13. F

    "Paraskin puhumaan"

    Miten sanotaan englanniksi: paraskin puhumaan. En saa sitä päähäni, mutta älkää koittako syöttää minulle joulupajunköyttä :D
  14. F

    Onko sinun helppo "antaa olla"?

    Onko helppo ohittaa palstalla juttu, jolla ei oikeasti ole sinulle väliä/merkitystä vai käytkö mieluusti kuitenkin taistoon, olipa lopputulos aina yhtä ja samaa :D Minä laiskistun, en enää ala kaikkiin niihin taisteloihin, joihin vielä vuosi sitten lähdin mukaan, ihan vain koska oli muka pakko.
  15. F

    Äiti saako näitä ryynivipaleita ottaa?

    :D meni tee väärään kurkkuun, kun lapsi kysyi :D
  16. F

    Kuopiolaiset! valistakaa kuopioneitsyttä

    Olen ensi keväänä tulossa ensi kertaa Kuopioon, musiikkikeskukseen konserttiin, onko paikka jollekin tuttu, kysyisin yhtä juttua, jota en paikan nettisivuilta ymmärtänyt =)
  17. F

    Kumpi olit ensin:äiti vai täti?

    Minä olin täti, ehdin olla vähän yli 3 vuotta, ennen kuin itse tulin äidiksi. =)
  18. F

    Jos tykkäät joulumusiikista, niin millaisesta?

    Minä tykkään semmoisista engantilaisista christmas carrols-tyyppisistä, en yhtään tykkää imelistä joululauluista, tekopirteistä. Juicen joululevy on hyvä ja Rajaton-yhtyeen ja Eläkeläisilläkin on pari joululaulua, alakuloista tosin, samoin Leevi & the Leavingsillä. Kamalinta joulumusiikkia on...
  19. F

    kakkosella hassuja kokkeja

    Onko teille tuo tuttu ruokaohjelma, höpsähtäviä kokkeja siinä =) Ruoka näyttää kyllä hyvältä.
  20. F

    Kumpi aamutelkkari?

    Yle vai Mtv3? Jos on jotain katsottava, niin Yle, en ollenkaan kestä sitä maikkarin aamuohjelmaa :ashamed:

Yhteistyössä