Hakutulokset

  1. A

    Kiinnostaako tupperware-tuotteet?

    Olen uusi jälleenmyyjä ja nyt tän viikon vasta aloitellut tätä hommaa. Täällä Oulaisissa asustelen että onkos muita? Minulla on tuotteita, kuvasto tms. Voit tilata minulta ja tuotteet tulee n. 2-3vk toimitusajalla. Muistaakseni. Haluaisin järkätä kutsut minun luonani jos joku haluaa tulla...
  2. A

    ystäviä äideistä!Oulainen+ lähialueet?

    Olen 21v äiti ja minulla on 9kk tytär ja löytyy aviomieskin. Olisi kiva saada uusia ystäviä äideistä. Asun Oulaisissa. Enkä tunne muita äitejä täältä mutta perhekerhossa kyllä käyn mutta en tunne ketään sieltä. Muuttokin ehkä keväällä pois täältä. Olen kyllä töissä iltaisin mutta muuten...
  3. A

    imetys?

    en tiedä minne aiheeseen tämä ois kuulunut mut samapa tuo... onko kellään niin et toinen rinta on pieni ja toinen vähä iso mut ei ole pinkee tai kova. mut vauva imee kyllä tästä isosta rinnasta mut ei se tunnu tyhjenevän.. eli tuleeko koskaan rintani saman kokoiseksi vai pitäiskö ottaa...
  4. A

    menkat vai jälkivuoto?

    minä ku ensi synnyttäjä oon, et kohta 6vk synnytyksetä ja mulla vuotaa yhä.. mutta heti synnytyksen jälkee oli runsasta sitten tässä välillä ollut tosi vähäistä vuotoa ja vaaleaa ollut vuoto, ja nyt 2 päivää sit alkoi enemmän tulee ja tummaa vuotoa ja haisee ällölle niinku menkat yleensä haisee...

Yhteistyössä