Hakutulokset

  1. T

    Tietääkö kukaan kilpirauhas arvoista??

    Multa otettiin työterveydessä kilppari arvot ja kilppari ultra. Ultrassa löytyi useita kystiä, ei muuta. Labrat oli seuraavanlaiset tsh 0.33 ja T4V 12 (en ole varma noista lyhenteistä). Lääkäri lätkäs tyroksiini reseptin käteen ja pyys tulee 3kk päästä uudelleen, mä olin niin hämmentyny...
  2. T

    Myytävänä "lasten siirtolaitteita".. *sis. linkin*

    Siirtolaitteita :D Lastenrattaat, Rattaat ja vaunut, Lastentarvikkeet ja lelut, Rovaniemi, Tori.fi
  3. T

    Halpaa ku saippua by ellos..

    Taitaa olla virhe... Adidas Uimahousut Roosa Bikinihousut Tab 199
  4. T

    Mitä mä teen? Mä en selvii?

    Olin vajaa 3vk sitten hätäleikkauksessa, ja henki oli hiuskarvanvarassa, massiivinen verenvuoto, sydämenpysähdys ja kaikkee pikku säätöö. Fyysisesti alkaa olee jo suht reilassa jos ei ota lukuun alhaisen HB:n tuomia haittoja, mutta, psyykkisesti mä en selvii. Mä saan varmaan jotain (?)...
  5. T

    Joo, että 400e

    ja vihels niin pirusti mennessään..
  6. T

    Kokemus kohdunulkoisesta raskaudesta.

    Kaikki alkoi rv 6 kun menin alkuraskauden ultraan, lääkäri totesi kohdun olevan tyhjä, ja kohtu sen näköinen, ettei siellä ole mitään ollutkaan, eli epäily ku raskaudesta ja labraan. Parin päivän päästä lääkäri soitti hcg arvon olevan 270, eli huomattavasti matalampi mitä niihin viikkoihin...
  7. T

    Keskenmeno ja vauvakuumeen loppu..

    Onko muille käynyt näin, minulla menossa juuri kohdunulkoinen raskaus, asia ei ole vielä päätöksessä mutta itselle tullut sellanen vahva olo, että ei sittenkään enää lasta. Mahtaako tämä fiilis mennä ohi? Kauhea kriisi kun tosiaan ihan ällöttää ajatus uudesta raskaudesta tän hässäkän jälkeen...
  8. T

    Joo ei kuulu tänne mut kysyn kuitenki.. Täällä joku vosi vastata.

    Olen (olin) rv 6+3 raskaana, viikko(5+3) sitten (ma) tuli pyyhittäessä paperiin verta, sen jälkeen ei mtn vuotoa, ei hyytymiä tmv ja digi näytti raskaana 2-3. Pe digi näytti raskaana 1-2 (viikkoa hedelmöityksestä). Tänään , gyne ultras, ja kohtu oli TYHJÄ mihin se tavara on hävinny, kun...
  9. T

    Mielenkiintoinen linkki.. Voi seurata minkälainen haamu/nega/plussa jakauma milläkin dpo:lla...

    Pregnancy Test Statistics - When To Take A Pregnancy Test | Countdown to Pregnancy
  10. T

    Nyt ärrrrrsyttää oma huolimattomuus...

    Typy sai ab kuurin pissatulehdukseen.. Kuurin pitäis kestää 5 päivää ja tosiaan, nyt tajuan, että toi pullo ei tule riittämään kun tähän iltaan (ma iltaa kestää kuuri). En ole sitä itse antanu vaan mieheni, eikä se honassu, et lääke alkaa loppuu liian aikaseen. Mikähän tässä nyt on menny...
  11. T

    Ihanaa, taas mua ärsyttää turhamaisuudet..

    Jos hemmetti pitää huutiksessa myydä 90 luvun vaunuja 40 vuotta vanhoina retro vaunuina..ärrrrsyttävää...
  12. T

    Pääsettekö normisti säästöpankin sivuille esim. laskuja maksamaan???

    Mä enpääse, kyselee montakertaa tunnareita. En uskalla niitä näpytettä montaa kertaa, jos onki joku haitta ohjelma *vainoharhanen* Koittaisko joku omaansa.. Pliide..
  13. T

    Kertokaas nyt kokeneemmat..

    Jotta mistä mun kannattais tilata raskaustestejä, herkkiä, luotettavia, edullisia..??
  14. T

    Kauhee tää vauvanvaate himo..

    Kauheesti tekis mieli ostella vauvanvaatteita, muutamaan iiiiiiiihanaaan olen sortunut, ensimmäinen yk menossa ja tietenkään mitään takeita ei edes ole raskautumisesta.. Ties jos ei vaikka enää raskautuiskaan.. Mites muilla kuumeisilla.. Osteletteko jo vauvanvaatteita??
  15. T

    Ärsyttävä raskauslaskuri.. Eihän toi voi pitää paikkaansa..????

    Enkä osaa poistaa...:D
  16. T

    Ihme juttu, osittaista hoitarahaa ei ole maksettu tilille.

    Yleensä kela on niin säntillinen. 4kk takautuvat hoitorahat jäi tulematta. Olenkohan laittanu väärän tilinumeron..:whistle: Ja ennen kuin palsta skorppionit pääsee hivauttaa, niin ei, meidän perheen talous ei kaadu tuosta ja kyllä, saadaan viikonlopuksi ruokaa vaikka rahat ei tullutkaan:D
  17. T

    Tuli jotenki tosia surullinen oli (eilen bussissa)..

    Koulun kohdalta nousi kyytiin joukko pikkupoikia, ehkä 3-4(max) luokkalaisia. Me istuttiin toiseksi viimisessä penkissä ja poikaset meni sinne takapenkille.. Ja sitte se alko, vittu sitä ja vittu tätä, vitun hieno, helvetin makee, satanan mutsi. Puhuivat peleistä, ja puoliakaan en tajunnu, sen...
  18. T

    Onko nämä hyviä testejä???

    Mammaksi.fi - <B>Ovulaatiotesti 12 kpl </B>(liuska)
  19. T

    Hypoteettinen kysymys... :D

    JOS mä olisin raskaana rv8 ja olisin kreikassa, mitä mun ei kannata syödä?? Mitä mun pitäisi ehdottomasti välttää??

Yhteistyössä