Hakutulokset

  1. K

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Niin ja Onnea Toukonyytille !! <3 ihanaa... :)
  2. K

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Heippa pitkästä aikaa! :) Täällä olen joskus käynyt kääntämässä, vaan on ollut hiljaista. Kesä alkaa olla jo ihan ovella ja viikot vähenevät! Mitenkähän kaikila on raskaus edennyt? Täällä mennään rv 27+4. Maha on jo tosi iso ja kaikenlaiset vaivat enemmän ja vähemmän olleet riesana, ekoina...
  3. K

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Niin viikkoja oli täällä 21+2
  4. K

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Heippa taas! :) Tänne on tullut niin paljon kirjoituksia taas etten muista enää mitä kaikkea tuolla olikaan :). Onnea kaikille uusille odottajille! Täällä vatsa on kasvanut jo aika isoksi, ja hirvittää minkälainen siitä vielä tulee :D. Mulla on ollut joitakin viikkoja tuota kohdun...
  5. K

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Tänne on tullut uusia plussaajia :) Onnea Grace74 ja Empiria ja enkeleitä teidän matkaan jotta kaikki sujuisi hyvin! Unet on olleet kyllä tosi hurjia nykyään, tuntuu että muuttuneet tän raskauden aikana. Kamalia kauhu-unia on ollut kans. Yleensä jokaisessa unessa olen aina raskaana. Tuntuu...
  6. K

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Niin onnea naimisiinmenon johdosta Islangirl :). Sama Marge täälläkin että kun tuolla lukee noita juttuja niin olo vaan pahenee ja alkaa miettiä kaikenlaista, pitäisi pysyä vaan poissa sellasista, noita synnytystarinoita lukiessa tuli kamala olo kun monet jutut oli aika karmeenkuulosia ja sitä...
  7. K

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Heippa pitkästä aikaa kaikille :) ja onnea myös Annelille. Onpa tässä tullut pidempiväli kun kirjoitellut viimeksi. Kaikilla näyttää sujuneen aika hyvin tuo alkuraskaus ilman mitään suurempia ongelmia, hieno juttu! Kun nyt päässyt pahemmista alun peloista niin päässä alkaa pyöriä taas...
  8. K

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Täälläpä tullut paljon viestejä taas :) Kiitos onnitteluista. Kävin tänään etsimässä uusia farkkuja kun vanhat ei mee enää kiinni. On niin kauhee turvotus ja pömpötys jo mahassa, viikkoja 12+2. Rintojen kohdalle sitä turvotusta ei niinkään kauheesti oo tullu hehh.. meinasi hermot mennä kun ei...
  9. K

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Heippa kaikille =) Taidan kans liittyä tänne. 28.12 tuli kans plussattua. Tätä on kovasti toivottu! Ensimmäinen lapsi tulossa ja juuri täytin 34v. Nämä ekat viikot on vaan jännitetty että kaikki menis hyvin. Ajatukset juoksee laidasta laitaan, tulipa tuossa itkettyäkin yhtäkkin oikein...
  10. K

    Löytyykö Oulun seudulta muita odottavia äitejä? :)

    Heippa :) Olisi mukava löytää täältä keskustelu-ja kahviseuraakin odottavista äideistä. Itse odotan ensimmäistä, kovalla jännityksellä. Elokuussa laskettu aika. Ikää tuli juuri 34v täyteen :).

Yhteistyössä