Hakutulokset

1. V

pimentävä rullaverho

\ Halppisverhot hajoaa todella nopeasti!!!!Meillä on katven pimennysverho ja on hintansaväärtti!
  2. V

miten teidän 2-3 vuotiaat nukkuvat päivällä ja yöllä?

Tyttö 2v 10kk..Yöllä nukkuu 11-12h ja päivällä 1½h.
  3. V

Miten kissat suhtautuneet vauvaan?

Me siirrettiin kans kisuliinin tuoli toiseen huoneeseen ennen kun kuopus synty.Nyt on "hyväksynyt" vauvan (8kk) nukkuu mielellään kuopuksen vaatteiden päällä.
  4. V

Porissa synnyttäneet

\ kaksi synnytystä takana ehdottelin jakkaraa..ei onnistunut.Kivunlievitykseen en saanut kun ilokaasua KYLLÄ sinä sillä pärjäät..Kävellä en saanut..Melkein vois sanoa et sängyyn sidottiin.Mutta kaksi aarretta sieltä olen mukanani kotiin tuonut.Joten he ovay sitten palkinneet kivut/tuskat ja...
  5. V

2+ tapaaminen PORISSA!!!!

:wave:
  6. V

Ilmottautumisia otetaan EDELLEEN vastaan os. valiant2004@suomi24.fi
  7. V

Kuinka vaan...Mulle voi ilmottautua os. valiant2004@suomi24.fi
  8. V

Käy klo 14...
  9. V

Sopii 15 päivä!!!Kellonaikaa sitten miettimään!!!!
  10. V

\ Saa B) Paikkakunta on vaan Pori...Ei me kaikki Porilaisia olla B) Terveppätuloa!!!Paikka on nyt sitten ilmeisemmin rosso mutta ajankohtaan pystyt vielä vaikuttamaan..Että kerro koska sinulle sopisi B)
  11. V

Tammikuu...Heitämpäs teitä päivämäärillä B) 8.1.05 15.1.05 nää on lauantaipäiviä...mut mulle henk.koht.sopii kyllä viikollakin..Heittäkääs TE nyt muutkin päivämääriä..Et saadaan JOTAIN aikaseksi B)
  12. V

Tammikuu sopii hyvin!!!
  13. V

Mahtuu mukaan...Ja mulle sopii aivan mikä päivä vaan!!!Et jos paikka on rosso..ni voiskos joku määrätä päivän KIITOS!!! B) :attn:
  14. V

Laittakaas arvon äidit mielipiteitänne että pidetäänkö tapaaminen tänä vuonna vaiko siirretäänkö ens vuodelle????
  15. V

Heipä hei..entinen neidin äiti täällä kirottelee...Et mites se tapaaminen by sitten järjestetään??Rosso sopii mulle..miten se muille sopii...

Yhteistyössä