Hakutulokset

  1. Ä

    yh-äitejä vantaalta?

    Olen 25v kahden lapsen(-01 ja -04 syntyneiden) yh-äiti Vantaalta. Muutimme pari vuotta sitten tänne ja lasten isän kanssa tuli ero eikä minulla ole ystäviä täällä, joten nyt olisi hakusessa muita saman ikäisiä yh-äitejä ystäviksi. Joskus kun haluaisi juttu seuraa myös töiden jälkeen muista...
  2. Ä

    Jyväskylä ja mlk

    :wave: Laittelepas postia tännepäin: tappurainen@suomi24.fi
  3. Ä

    Ystäviä Vantaalta

    Ä83: Heidi käys katsomassa, laitoin taas sulle postia,et tuliko se perille.!!!! Terveisin Ä82
  4. Ä

    Ystäviä Vantaalta

    Ä83 Yritin laittaa meiliä mutta en tiedä tuliko se. Olisi kiva tutustua. Olen 21 vuotta ja minulla on 10 kk poika.
  5. Ä

    -Alle vuoden ikäisten äidit-

    Mistäpäin olet??? minulla on 10 kk poika ja asustellaan Vantaalla.
  6. Ä

    Ystäviä Vantaalta

    Hei Elina!!!Olen itsekkin täältä etsinyt ystävää, tuloksetta kunnes huomasin viestisi. Olen myyrmäestä ja minulla on yksi lapsi. Olisi kiva tutustua mutta minulla ei ole vielä omaa sähköposti osoitetta joten en tiedä miten se onnistuisi. Jos keksit, ja haluaisit tutustua niin kirjoita. Ä82
  7. Ä

    Länsi-Vantaa....

    Moikka. Olen pian 22.v nainen ja olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Minulla on 03 vuonna syntynyt poika ja mieskin löytyy. Olisi kiva jos sinulla olisi samanlainen elämäntilanne ja olisit miel. Länsi-Vantaalta. Tutustutaan ja ystävystytään...olisi kiva saada päiviin jotain muutakin kuin kotona...

Yhteistyössä