Hakutulokset

  1. I

    Voimakkaat kivut alkuraskaudessa

    Emby, mitä intterwebsistä löysin keskusteluja niin yllättävän monella tuntui olleen oikeasti KOVIA kipuja ihan alussa, vaikka kaikki lopulta menikin hyvin. Sanon omasta puolestani ihan rehellisesti että en kovin paljon kovempia kipuja ole elämässäni kokenut, mutta nyt siis 13+6 ja kaikki on...
  2. I

    Voimakkaat kivut alkuraskaudessa

    Mä plussasin 3+5, (nyt 12+2 ja kaikki just eikä melkein niinkuin pitääkin:heart: ) Heti plussan jälkeen, tyyliin seuraavana yönä, alkoi ihan hirvee kipu, kylmästä hiestä märkänä sai kaksinkerroin kiemurrella sängyllä tai lattialla sellasen 10-15 min kerrallaan. Tätä jatkui ehkä kolme viikkoa...
  3. I

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

    Moonchaser, eikös rooibos-teetä nimenomaan suositella raskaana oleville? Pakko kysyä kun sen erikseen mainitsit, ja mä taas nimenomaan litkin rooibosta.. Terkuin taustalla roikkuva IncubationSation eka vekaran kera, viikkoja 7+1 ja la n. 23.9. :)
  4. I

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Margelle onnittelut kaksosista ja pahoittelut pahoinvoinnista :( kuulostaa kyllä tosi kurjalle, harmi että jouduitte sen häämatkan perumaan..Ei sitä lentomatkaa kyllä kestä jos noin pahan kuuloinen yökötys on päällä. Mutta Malesia on onneksi niin lapsiystävällinen paikka että voitte sitten...
  5. I

    Ensi kertaa äidiksi v. 2012?

    Heippis, jos mahtuis mukaan? :) Ikää on 32v. ja Gravid Raskaana 1-2 ilmaantui testiin 16.1. Malesian lämmössä häämatkalla. Joulun alla oli jätetty ehkäisy, olin ihan varma että joudutaan tahkoamaan tyyliin vuosikaupalla. Oho. Kevään työnhakusuunnitelmat ja kaikki muukin meni sit vähän...

Yhteistyössä