Hakutulokset

  1. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Kovin kuullostaa Elovaavin kirjoitus mun omalta :D Mulla oli esikoisesta pahoivointia johonkin 25 rv asti. Silloin kyllä mietin, että hullu pitää olla jotta jaksaa monta samanlaista raskausaikaa :D Noh, tässä sitä taas ollaan. Tänään on oikeastaan pahoinvointi alkanut kunnolla nostaa taas...
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Soittelinpas tänään neuvolaankin ja mulle voisi päivittää ensimmäisen neuvolan 22.1.. Viikkoja on sillon jo 10+1. Eipähän sen jälkeen tarvitse sitten odotella enään pitkään ultraan pääsyä :) Täällä olot vielä onneksi ovat pysyneet kohtalaisen hyvinä! Viikkoja tällä hetkellä neuvolan mukaan...
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    ^^Juurikin olin samaa kirjoittamassa, mutta esteri76 ehti ensin :) Siinäpä lukikin jo kaikki olennaiset asiat! Onnea kaikille hyvistä uutisista ja pahoittelut ikäviä uutisia saaneille! Joku tuossa aikaisemmin viikolla kirjoittelikin, että ovat tämän viikon tarhassa oloa harjoittelemassa...
  4. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Ainiin ja fb-ryhmästä: siihen varmastikkin tulen liittymään. Meillä on esikoisen ajoilta aivan huippu ryhmä :) Mutta luultavasti pari viikkoa tässä odottelen vielä ennen liittymistä!
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heippa kaikille! Voisin varovasti myös liittyä joukkoon mukaan. Olen 27 vuotta ja ennestään löytyy tammikuussa 1,5 vuotta täyttävä tyttö. Vajaa viikko sitten plussasin ja nyt olisi menossa 4+6 :) Ja laskettu aika olisi 20.8. Meillä tämä vuodenvaihde tulee olemaan aika rankkaa aikaa...
  6. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Heippa! Unohtunut tänne ihan ilmotella Tyttö syntyi 10.7. 3580g, 50cm, py 36 vko 39+4. <3 Paljon tsemppiä ja jaksuja vielä vatsansa kanssa taisteleville ja isosti onnea jo nyytin saaneille!! :)
  7. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Bola-koruja silloin ihan alussa katselin, mutta en luultavasti aio sitten kuitenkaan hankkia.. tai no eihän sitä koskaan tiedä :) Täällä ei ole oikein juuri mitään hankintoja vielä tehtynä. Mitä nyt oma äippä kirpparilta innoissaan vaate löytöjä vähän...
  8. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Tervehdys kaikille hellemasuille! Mahtuisikohan joukkoonne vielä yksi uusi odottaja? Elikkäs Marisah/25v./Ensimmäinen/Kät/La. 13.7. Mieheni kanssa ensimmäistä siis odotellaan. Ehdittiin aikaisemmin parivuotta mennä jo tulee jos on tullakseen meiningillä. Mutta pienokaisella ei ilmeisesti...

Yhteistyössä